2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 1/11/2009)

是日星期天, 阿姨唔去做禮拜, 帶左我地去golf club 度食早餐 ~ 呢個golf club 好靚, 環境又正~ 早餐大約要7-10蚊美金一份. 但食埋服務同環境 , 賺左囉~~




迷迭香響羅省呢度係野草, 玫瑰花更加係多到乞人憎呀~


食飽飽之後, 阿姨就同我地去左 DESERT HILL OUTLET 度行街買野.

一開始一行五人就殺左入Coach , 然後係 Furla , Bottega Veneta , Tod’s … 舅父只係掛住買野比老婆同D女, 買完喇 , 就喊累, 去左food court 度坐~~我同Michelle 就再行其他0既店. 經過 Gucci , Burberry , “飛甩雞毛” 人頭湧湧….. 全部都係黑頭髮0既東方人, 我地都無入去 , Michelle 最後卒之響St. John 度買左一隻黑金色的手袋, 好貴氣的~~~ 我就響Godiva’s 買到一隻mark down to USD9.99 0既 Halloween Teddy + choco , 響Kipling 買左幾隻輕便旅行袋 / 斜揹袋 / 手提袋 . 阿娘就豐收喇, 買左3隻手袋 , 又買左一隻輕便小手袋比我 ~ 是日我仲去左扮駱駝 …….

事緣我入左去GUESS OUTLET STORE, 見到一件麠皮褸好靚, 抱住 “埋黎睇埋黎揀, 唔買都著下” 0既心態, 著左件野上身……
" 好靚啊~~ 著得我好瘦~~~~但都係唔買 ”
除左件野落黎就知瀨哂野…….
我成身都係一粒粒0既駱駝毛球 !!!!!! 我仲要係著黑色衫 !!!!!!!!!!!!!!!!
嘩~~ 淨係要整乾淨D毛球, 都有排攪喇~~~ 仲要比阿娘鬧 ( !!!!! ) 我頂佢唔順, 問佢 :
嘩阿羊太, 家下我成身毛, 你唔係應該鬧個舖咩 ? 做咩鬧我? 羊太呆一呆, 可能知咩事, 即時收左聲~ XD
因為羅省早2日較左鐘, 所以到四點幾已經係黃昏.
我地去左附近0既麥當當食/飲左少少野, 然後就返歸~~ 點知響車上面睇下個outlet booklet , 原來入面有一間蟹樹Crabtree & Evelyn outlet !!!!!!!!!!!!!!!! 飲 ~~ 恨 ~~ 呀 ~~~~~~~
( 算 !!! 我返香港等佢 private sales ! 哼 ! )
是日響呢度無影相, 全力血拼~~ 所以只有一張日光日白相+黃昏相~ 一切盡在不言中囉~~




晚飯去左弘城 , 但D味精極度多+利害, 我訓到半夜就喉涸到咳醒左 !!!