2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 30/10/2009)

30/10 , 阿姨的一個朋友, 開車接我地到CARLSBAD 買野~~ 呢個outlet 離阿姨屋企大約1小時車程, 唔係太遠.


呢個outlet 好好行, 人唔多, 無乜遊客, 可能係”名店”不多, 比起Desert Hill , 差好遠下~~ 但我好中意行呢個多過Desert Hill , 有我最愛0既Le Creuset ( 飲恨…….) Coach ( 大豐收 XD) 天鵝仔 (又跌錢) . 不過因為只係第一日開始行街, 呢次去我買得唔多. 只係買左一隻 Coach 手袋 , 一套運動衫咁大把 .





午餐係去左outlet入面一間意大利餐廳Villa Fresh Italian Kitchen



呢間餐廳入面有一個酒窖 , 但因為當日有人book左酒窖入面做event , 所以不方便拍照. 食物好一般, 什至有d 偏鹹, 加上係意大利野, 個意大利粉都好膩下.
海鮮意粉

凱撒沙律配燒雞

麥包公司三文治


買完食完野, 我地就返去屋企0個頭, 經過Macy’s 就入左去行, 見到Martha Stewart 0既廚具counter, 我當然入左D貨喇~~ D野好平呀~ 如:
1套28支香草連架 @ USD39.90 ,
鹽+胡椒連研磨器 @ USD9.99 ,
仿Le Creuset 噴油壺 @ USD9.99 .
最後我買左spatula , 噴油器, Silicon 隔熱膠


返屋企前去左99 超市買左D龍蝦同豆腐打邊爐. 龍蝦好新鮮, 大大隻又游水, 我記得臨行前響香港同舅公飯聚, , 舅公千叮萬囑我 : 你記得要去買新鮮龍蝦打邊爐 !! 記得記得呀 !!!

番到屋企後, 我幫忙洗野準備, uncle Wilson check 左 舅父班機之後, 好老定咁話 : 未到呀, 等左陣再出門口~~ 言猶在耳 , 阿姨手電響起…………舅父來電: 你地仲未黎呀 ???????

即時有人9秒9衝左出去………

半小時後, 車房門響起, 舅父返到黎囉~~ 阿姨同LISA 同我, 響門口拎住D假花絲fing fing 下, 大叫: 返影 , 返影, 返影奸鍊~~~~~

舅父仲威過溫家寶呀~~ XDDDDDDDDDDDD

是夜我地打邊爐, 佢地幾姊弟聚埋一齊, 真係好開心~~