2009年11月25日

自我放逐 -2009羅省篇 ( 29/10/2009)



29/10 積媽同阿娘響2點多就入左機場禁區,響入面閒逛同埋check 一下D shop list 價錢, 以免在米國買貴左野.

架機響預定時間開出, 吽左十幾粒鐘之後, 於同日2:00pm到達美國羅省. 過入境署及海關都好順利. 是次uncle Wilson 同我地同一班機回羅省, 所以阿姨不用去2次LAX ~~~



離開機場我地去左唐人街買雞, 因為阿姨身體唔太好, 阿娘好緊張要佢飲多D湯, 所以我地去左唐人街買左3隻雞返去煲湯~ 然後去左小日本逛, 昔日的日本瓷器店貴氣不再 , 貨色跟十蚊店的沒兩樣 ; 走入昔日的八佰伴, 已經變成了一間日韓超市, 不再燈明火著~ 但不失驚喜~~

唐人街變化不大

韓國燒烤用牛骨

松茸


晚餐我地去左”李錦基越南菜館” 度食, 可能係剛開店關係,店員都懶懶散散的…. 湯粉來到時都涼掉了 , uncle Wilson 發揮其一貫不平則鳴本色, 成功取得熱湯一碗. XD

食完湯粉我地就返阿姨屋企. 記得十年前, 阿姨與我經過Tortoise Rock , 阿姨跟我說 : 有一日我要響呢度買一間屋. 十年後, 阿姨何止買到Tortoise Rock 的屋, 什至比此地再高級呢, 可喜可賀呀~~~

回到家, 見到LISA , LISA 長得好高了~~ 十年前我們還跟她玩樹熊遊戲 ( 她像樹熊一樣鉗實我, 我則放開手由得佢響我個身度扮樹熊) . 回到家, 當然要分贓啦, LISA 拿到 I phone 手機套時開心到不得了~ 阿姨拿到阿娘帶來的花膠,海味,都開心都不得了~~ 最開心的, 還是三姊弟過多一天就要聚頭~~

晚上梳洗後, 我倒下床就睡著了, 想是壓力大, 現在可以鬆一鬆, 就馬上崩潰昏睡下去………