2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 3/11/2009)

今日阿姨同我地去左Tustin 0既 Market Place.響出門口之前發生小意外:
滿清十大酷刑 – 夾手指~~~

事緣阿姨開0既係七人車, 我坐響阿姨司機位後面, 可能阿姨慣左開車後面係無人坐0既, 所以無留意就閂門 , 咁0岩當時我隻左手就響前後座之間車門0既T柱度, 於是…
我 : 哎呀 !!!!!!!!!!!!!! 阿姨 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
姨 : 咩呀 , 叫咩呀 ? 出門口呀, 趕時間呀 ~~~
我 : ……夾……夾…
姨 : 咩唧 ??!!
我 : (驚+痛到出唔到聲….. 只可以用右手手指低能地指指下…. )
姨 : (終於發現咩事 ) 死喇死喇 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( 拿拿林開番個車門)
我阿娘都開始發現咩事,佢同阿姨 2條友叫到黐哂線, 走左落車入屋搵野比我搽, 2條友響屋同車房之間走出走入…….. 我睇下隻手, 好出奇地無想像中咁血肉模糊 / 又青又紫 / 紅腫 / 骨折…….. 後來阿娘用支獅子油同棉花比我撻住隻手, 我就襯戒指仲可以除出黎時就除左出黎吊響頸鍊度. 費事夜D隻手如果真係變左豬蹄時就大鑊, 到時切戒指就大件事囉 …….

好彩地無損我血拼心情~~手唔痛之餘仲同阿姨講笑, 笑到流哂眼淚~~~ 到左MARKET PLACE, 我自己去左HOME DEPOT , PETMART 度睇野同買種子, 阿娘佢地就去左LOEMANN’S / ROSS 度行.
典形羅省景-棕櫚樹

Home Depot 一角

黑色花, 見過未?


我買左好多野, 然後同阿娘佢地一齊行T.J. MAX , 呢間野好多野買, 價錢又平~ 好似一盒BURT’S BEE 禮盒咁, 有MULTI WASHER + RES-Q + HAND SALVE + LIP STICK + 種子一包, 都係 USD6.99 , 響香港, 一盒同size 0既RES-Q 就要成 HKD80.

買哂野原來都成2點多, 我地去接LISA 放學, 然後去食越南粉~ 我地叫左d粉卷之類0既野食, 仲有牛肉湯粉~響羅省, 超市 / 街外賣0既沙河粉 (未煮前) 都係暖暖的, 感覺好新鮮, 所以次次黎我都一定要食番夠本至走.

青檸梳打

粉卷, 醬汁係是拉差+辣椒豉油

牛河


食飯前, Uncle Wilson 同我去左Costco 掃貨, 我買左成千幾蚊野呀…… (港幣喇梗係….. )
“感覺上” 係買齊喇~~ 當然, 感覺0既野, 係好霎眼嬌的…… 一閃即逝…….


好喜呢隻水樽~~


是夜晚飯響屋企食~~~