2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 2/11/2009)

今日係Michelle 最後衝刺0既日子, 早上響屋企食完我0既芋頭多士早餐後, 又幫阿姨做左少少花園工夫, 大家準備好哂就去左Newport Coast 0既Fashion Island 度行一下. 但最後都係無收獲~ Bloomingdale , Macy’s 人唔多, 聖誕禮物都已經上場 , 整個商場好凋零下~~~

午餐響Penlican Grill .



呢度0既環境好靚又幽靜 , 午餐大約係 USD1X – USD4X 都有, 屬於比較高0既消費.



凍飲怡神~ 熱飲全都會配上蜜糖




我食麵包都食到飽左一半......




我同阿姨都叫左個有機燒雞配檸汁甜粟米, LISA 要左個牛柳沙律, 阿娘要左個意粉, MICHELLE 要左個燒海鮮沙律, waitress 都好好禮貌, 我就係睇中左佢地用黎refill 飲用水0既玻璃瓶 , 之後響costco 睇到馬上入手 ~~ 值得一提0既係, 佢響洗手間0既抹手紙, 紙質好到不能~ 係用黎抹水晶擺設0既最佳選擇 ! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
牛柳沙律

雞意粉

燒海鮮沙律

有機燒雞配檸汁甜粟米

離開 Penlican Grill , 我地去左附近一個小Mall, 去一間叫Trader Joe’s 0既小型超市度行下, 呢間店類似香港0既Oliver’s , 最正係佢有好多酒賣, 價錢唔貴 ! USD5.00 都有一支幾好飲0既Napa Valley 750ML 出品.




大約行到4點多, 我地就打道回府, 比Michelle 執一執行李, 準備去機場. Michelle 要返溫哥華, 佢好乖, 因為要陪個老豆, 有直機唔坐, 陪老豆去芝加哥轉機再黎羅省, 所以而家返去都要轉機, 要成十一點幾至可以到溫哥華.

夜晚阿姨0既朋友請我地去食韓烤~ 十年前我響羅省一家韓國住家度食過, 十分掛住個牛肋骨. 是夜我地去左大學區0既 Korea House.

我地叫左D牛肉, 牛肋骨, 因為叫0既係套餐, 所以仲有湯同飯配埋. 最特別係一個蒸蛋. 佢有別於中式蒸水蛋, 佢蒸出黎唔係滑/ 平面0既, 係好puffy 好鬆咁, 個面好似豆皮佬一忽忽咁 , 但用匙畢黎食時, 又出奇咁軟滑~~ 佢地0既烤肉亦比起香港0既厚身好多. 飯後每人黎左一碗肉桂茶 , 我最怕肉桂, 所以無飲過.



蒸水蛋


好滑~~




食完飯, 去左阿姨朋友度坐左一陣, 就番左屋企囉~
是日教訓: 千萬唔好戴contact lens 去食韓國燒烤 , 仲要坐響爐前面.