2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 4/11/2009)

呢間就係我地住0既地方, 亦係阿姨的靚屋~~


今日阿姨同我地去 ROGER’S GARDEN.







呢個花園通常會幫客人設計花園, 賣一D花園/ 休閒裝飾用品, 就好似花墟0既繽紛咁.

今早比之前幾日涼左好多, 又好大霧, 但不至於凍, 行花園就真係一流喇~~ 我特登早左起身, 換左相機0既電池同SD咭, 著得輕輕便便就出門口囉~~~

去到門口, 我已經睇到我好中意0既素燒陶盤, 仲有好多多肉植物. 加州係一個好地方, 放乜野入泥都會生到叭叭聲. 呢個花園賣0既野唔平, 品種亦唔係最多0個間, 但已經睇到我心花怒放~~~ 響香港好多花友中意0既million bell 百萬小玲, 響呢度都生得好好~~ 仲有好多色~~




另一多就係玫瑰花 ~ 其次係多肉. 每一類/ 品種都分為唔同0既區去種,有熱帶雨林區, 有蘭花區, 沙漠植物區. 此舉可以令客人容易表達佢地想要0既花園主題設計.




佢亦有絲花產品, 食用植物反而少, 可能周圍都有organic garden 喇~ 食用香草/果樹/ 菜變得唔係咁馨香

響佢0既聖誕裝飾品區, 有唔同主題0既聖誕樹 , 每一棵都有個名. 另外就係好有鄉土氣息0既木制擺設 , 一切都好鄉村風.

另一樣響羅省周街都係0既就係天堂鳥喇~


行完Roger’s Garden . 我影左成200幾張相~然後阿姨同我去CAFÉ 買左D三文治同飲品, 準備向Carlsbad outlet 出發.

再去Carlsbad, 其實係想同 “咕咕” ( 我地潮州人叫舅父0既暱稱) 行下天鵝仔水晶店. 上一次亦因為我無idea 想買D乜, 所以無買到D乜野. 今次一於要殺殺殺~~

先去左天鵝仔 :

巨型水晶聖誕樹, 香港要成 4000 蚊, OUTLET 價 USD300.00 再來一個7折 , 咕咕一買就係3棵, 一棵送比我, 一棵送比細姨, 一棵自己 ~ 好開心呀 !! 本來我都係要買, 而家咕咕送比我, 好好好開心 !!!!

聖誕版水晶碟 , 香港要賣 890 蚊 , OUTLET 價 USD52再打7折, 連稅後都係40蚊美金, 我地一人自己買左一隻.

阿娘買左心口針, 阿姨又買左水晶錶, 我地人人都好開心, 個sales 更加開心~~

然後又去左Coach , 今次輪到我買左野, 一個長方形BRAND SIGNATURE PATTERN 斜揹袋, 折左之後USD80 蚊~開心呀~~

舅父響TOMMY 度買左d衫比個仔, 然後一行人入左去CLARKS , 一共買左六對鞋, 我一對, 阿娘3對, 舅父2對, 拎左佢六隻鞋揪, 女裝鞋平均一對 USD30.00 , 男裝鞋一對才 USD60.00 . 我返香港睇到 , 佢一對鞋閒閒地700幾800蚊走唔甩. 我買0既金色ballet 平底鞋, 香港要成HKD1,299 (!!!!!!!!) 該煨呀 ~~~ 邊個話香港係購物天堂架?????
行左2間店, 就咁囉......

最後成績


是夜晚飯又係住家飯~有三和燒味+羊太靚雞, 好味~~~