2009年11月25日

自我放逐2009羅省篇 ( 31/10/2009)

今日一早, uncle Wilson 就帶我地去大學區0既farmer’s market 度行街~~ 好開心呀~~好多得意農產品同花果賣~~ 我見到有洛神葵枝條賣, 講真, 如果我響羅省住, 我一定會響屋企周圍種滿洛神葵. 另外, 有好多印弟安人0既檔口, 賣一D土產物品. 有花檔, 亦有沙漠植物, 應有盡有~~
橙縣又點會無橙呢.....

洛神葵枝條, 我估係用黎種卦.....

因為食得0既係呢一部份咋嘛 .......

香草小苗( 唔平架....)

沙漠植物



行左一個鐘左右, 就應阿姨朋友邀請, 去左 Diamond Bar 附近飲中茶 ( 講真我唔係好想去的…..) 飲完茶, 阿姨知我地心意, 就同我地去左South Coast Plaza 度行, 我同2個表妹, 入左D店度睇野買野, 我響Banana Republic 買到一對唔使拉拉鍊+好想要0既款式0既黑色長靴, 好開心~~可憐Michelle 只係過黎3日, 佢仲未買到野, 好失望咁. 佢本來想買一對金色平底鞋, 點知又無佢個碼, 唯有走頭喇~ 然後大家響bed and bath , Seropha 都買到一D野用黎做手信, 我就買左一盒化妝錦盒比好友Meling , 佢成日都拎D好野比我, 我又唔係好識買呢D野, 希望佢會中意喇~~~
長靴遮象腿~~~~ 無拉鍊+高跟+尖頭 , 賣飛佛~~~~

花友們手信~


夜晚我地去左食日本菜, 地點當然係 Taiko 喇~ 呢一間店好食價錢又經濟, 我成世女第一隻食落肚0既加州手卷就係響呢度食.

我0既加州手卷 , 佢入面係真蟹肉+蛋黃醬, 由頭full到落底的~~

魚生拚盤 :


是日唯一食入口0既魚生就係八爪魚~

蛋黃醬焗大蜆 ~

日式燒汁雙拚 - 雞+牛