2010年10月25日

自我放逐 2010 - 沒有世博的上海

阿Q 又要減壓~響好友慫恿之下,走左去上海幾日~
上海比阿Q0既感覺係.....幾浮誇0既 (睇到電影入面0既上海人+ 生活....)
今次去左上海, 感覺不一樣喇~
首先,我無去世博~唔好問我世博野~
第二, 我唔中意食名店,南翔饅頭呢D,一見佢樓下D人我就煩,唔好話叫我入去食....
響香港插哂旗開哂店0既,我都唔會去, 阿杯響上面住左咁耐,佢一定知乜野好乜野唔好~我一於二仔底死跟~
但可能係因為世博關係,通街係人,令我好煩躁~~到當地食肆及店子購物(非遊客區),當地人都平和得很.
此行最主要係食+食+食~以前響香港接觸到0既上海菜,又油膩又一味係黑醬油... 到步後第一夜的素菜館, 及最後一夜食的上海菜,都令我食得極開心~因為又清又少油,食材新鮮而且烹煮得宜,一上桌,未見其形先聞其味,唔使睇馬上就知道係用乜野來煮~~~
因為有阿杯同萍果0既照顧,所以是次放逐都食到好好味,價錢又抵0既好野~~~ 響呢度又再多謝多佢地一次~ :)
除左食,仲去左唔少地方逛,感覺文化氣息濃厚,有不少"有文化" 的展覽,就算如HERMES的皮具展覽,卻嗅不出一點的銅臭( 我一見某富豪d女友拎住d手袋,就覺得眼冤) ; 踏足新天地,雖然都係一個遊客區,但保育/保留得不錯的建築,令我呢個井底蛙阿Q都可以感受到上海獨有的古樸氣息.
咁又唔好講得太死,遊客區都有去,一係南京步行街,人多到不得了.....唔係為左幫阿娘買張小泉瓜子夾,打死我都唔會去..... 另一係城煌廟,一早去到人不多,好好行,一到十一點左右,人頭湧湧,攪到我炆炆掙掙....最後走左去廟後面的小區/小商場避難~
希望一日寫D一日寫D ,將開心野記低哂佢~~~

沒有留言: