2010年10月27日

上海之旅 20/10/2010 – 田子坊



是次去上海, 一半是為探一探杯麵呢位好姊妹 , 一半係好友A盛情力邀而造就.
因好友A是先在上海公幹, 後半期才會會合我地, 所以杯麵就自行與我在附近逛一逛.
由杯麵家到田子坊, 才是十數分鐘的行程 (人行呀….) 有關田子坊 , 我早前曾留意過好友的網誌, 感覺不錯.
在田子坊側邊有一個小菜市場, 我呢D師奶不自覺就走左入去….
呢個街市場比到我 … 好初期澳門舊街市的感覺: 生0既熟0既野都放埋一齊, 海鮮魚類都放滿一地…. 特有的泥土味道等等…. 因為市場不大, 所以無5分鐘就走番出來~~~
走到入田子坊, 感覺係一個充滿創作的好地方. 古舊建築仍在, 但人就換上紅鬚綠眼遊客 及 一大堆香港人 .


杯帶我到佢比較喜歡的 "丹" 喝咖啡.


在門口有一堆木檯椅


入門口後, 一排排的咖啡豆


然後係一行又斜又窄的長樓梯…..


別有洞天


不同的 “包廂”


最後我地揀左呢個窗口位來坐~ 窗外都是不同的香草, 長春籐 ,黑骨芒 及其他植物. 到達時都差不多要天黑了, 陣陣晚風連同甜薰衣草的香味吹入來, 想點先???? 我好想訓覺架喎咁樣…….


是次上海之旅, 阿Q有好多個第一次. 響田子坊, 就係第一次飲綠茶LATHE ~ (識我0既人都知我唔飲綠茶的…) 面0既泡泡好綿密, 配埋淡淡0既綠茶味極討好 ~~


阿杯就叫左個是日咖啡 ~


田子坊是一個消閒好地方,有不同特色 / 主題的小店舖, 中有西都有, 任君選擇~
好明顯咁口語化0既應該係廣東人/香港人.


呢間叫月沁的, 香港的大眾書局都有佢0既精品賣, 剛開了樓上café




另一間以TEDDY BEAR 為主題的CAFÉ


逛到天黑了 ,於是我地就跳上的士食晚飯去~~

沒有留言: