2010年10月8日

樂活Q - 果醬班@YVES KITCHEN

尋晚去左田園小屋上果醬班~跟BONNIE學做果醬.
接觸BONNIE 的果醬,大約係響2004-2005年左右, 我買左佢0既果醬書 "戀戀果醬",當時仲係對煮野唔多明解0既我,跟足佢方法+食譜+處理方式去做, 做左我生平第一樽果醬 : 公主玫瑰果醬.
買料都嚇死,淨係買莓都用左成200蚊 ! 不過, 做出來的果醬, 真係好好食!食左一啖,我馬上:
1. 有D想飛0既感覺
2. 想:我以前幾廿年食落肚0個D....究竟係乜野來架? 唔同味0既?????

然後,就做左士多啤梨醬....cranberry紅莓醬 ....另外都試過做黃雙如0既玫瑰果醬,不過佢食譜唔及BONNIE 般清晰及詳細,響好多步驟上我加入左BONNIE0既concept,最後都係成功左~
比起上課時間早15分鐘到達小屋,上次因為人多,所以無拍照~今次人少少,而且小屋快要搬了,我就拍下小屋數角.... (小屋的陳設我好中意呀....尤其係廚房頂那盞燈~ )




是夜做左兩款醬 :
奇異果士多啤梨醬




菠蘿橙皮醬


然後... BONNIE 及泰媽媽不停將唔同0既醬拎比我地食....玫瑰果醬,木瓜橙皮醬...泰媽媽辣醬...食到梳打餅都沒有了...同學仔把自己的白麵包都分享出來, 最後好客的泰媽媽,把米粉都開出來煮比我地食 !

期間BONNIE分享左不少造果醬的竅門,配搭及不同食材的處理方法.好得意...我覺得唔似上堂,似朋友傾計+分享多D~XDDDDDDDDDDDD
BONNIE 有一隻銅鍋,好漂亮! 好有granny's kitchen的味道,原來係出去搵人打造的~我一見隻鍋, 我就想用佢黎整焗雞飯...海鮮飯....好味~
離開小屋時已經差不多11點喇, 好期待新的小屋~ 再次多謝BONNIE 及泰媽媽的款待~ :)

沒有留言: