2010年10月4日

煮乜Q - 自己做燒肉


食譜亦係跟 CKLIFE 做的~^^ 再次多謝CK無私分享 ~ ^^
星期五試左一次 , 唔係太得, 多得好友們咁鬼難食都KO左一大堆, 真係難為你地,下次再黎 ,我會整得好好架喇 ~~ 因為成功左喇 ~
第一次做,唔識又唔知,得好友們提醒,今日一早去街市買豬肉,再做一次.
CKLIFE 的食譜, 係分2次焗的,第一次應該係焗熟+入味, 第二次係焗脆豬皮.
我響中間改左一下:
個豬皮面無舖咁多鹽,上次好鹹...所以今次只係用左粗粒海鹽,係咁以洒左幾十粒就算.
第一次入爐焗熟 : 入爐前用豬插插好多次,焗50分鐘取出, 攤凍
第二次入爐開上火焗脆皮 : 入爐前用尖針再插多一輪, 確保豬皮位置夠乾身,200度上火焗40分鐘.
我晏晝要出街, 所以第一次及第二次焗, 中間隔左4粒鐘.
以前聲哥曾經教過我佢地行內人係點燒,當中有D道理我覺得有理據+有POINT,所以我又姑且一試~響焗皮之前再拮一輪.
出到黎個效果都可以呀~

托阿娘鴻福,肉檯事頭婆比左舊好野我~ 佢知我中意食軟骨, 所以起左呢件腩位比我.

老爺覺得OK, 個皮可以再焗耐D~

沒有留言: