2010年10月4日

又去報了烘焙課程

今次係報 COUP KITCHEN 11月0既課~
今次可以學的不多,唔係時間不對就係課程唔合心水.
摷左一大輪,決定去學黑朱古力蛋糕及拿破侖.
加埋十月0既柚子蛋糕及YVES KITCHEN 果醬班, 真係好忙下.
朋友笑我浪費金錢,我又覺得唔係.響早前上過0既卷蛋課及macaroon,發現去上課所學的不只是整蛋糕,而係仲要學手勢,知道食物處理方法,混合材料的常識 ....呢D係唔會響食譜度教你. 但一件成品成功與否, 真係與手勢及技術好好大關連.
上烘焙課時, 又要留意食譜有無錯,又要留意老師手勢,真係分一分神都睇少好多野, 唯有留心一點. 回家後,更加要試一試. 再調整好所有步驟, recall memory ,那學費才會付得甘心.
我好早之前去過二記學迷你月餅,學到0既係好皮毛.什至連個奶黃餡都係現成的. 唯一安慰是學到包月餅手勢.
但當我發現COUP有月餅課仲會教埋做奶黃餡時,所有月餅課都額滿了..... 唯有下一年的九月再去學.
雖然我知道配方如何,但....當中好多步驟都好矛盾.出來的味道是對了,但手感口感卻有不足.....所以我決定,無論如何下一年一定要去COUP學月餅.
我一直都好想學opera cake,不過以我的程度,都係學多幾樣野至講.
至於cake decoration,再後一點吧, 急不來~

沒有留言: