2008年8月11日

花架進見太上皇~~

昨日邀老爺及電車叔仔到家中來參觀天台花架仔.
都預左無好說話聽架喇 ~~~ 其實又唔係要佢地讚(人人睇法唔同嘛),但由開始到結尾,呢兩位仁兄0既反應,就正好解釋左點解佢地無乜朋友,無乜人同佢地來往.
一開始 ....
"d架唔係咁整架,要 xxxx yyyyy zzzzzz...."
"哦" (等你黎整就蚊訓喇...)
"呢d瓜, 種黎無用架...blahblahblah......"
"哦" (有收成時唔好同我拎)
"呢d盤,出面成日都有人丟出黎 ....)
"哦" (你真係好彩,成日見到,我一次都無見過.)
"呢d花(蟹蘭)唔值得種喇,買黎side錢"
"哦" (又唔係用你錢買,$15/盤又唔使點打理,你估好似你d蘭花頭咁呀...)
"呢d 木地板無鬼用架,呃錢架 "
"哦" (買黎就梗係有用喇,樓下好似焗爐咁,唔用d野遮下點掂呀...)
"個架整響呢d都無乜用,無風架呢個位~"
"哦" (話口未完,東南風一吹,阿老爺頭頂0個幾條毛毛即時企哂起身飄飄下...)
"d苗唔係咁樣種架...要用保鮮紙包實唔好理佢 blahblahblah....."
"哦" (........)

即係呢,我又唔係唔中意佢講批評我做0既,因為人人眼光唔同,我中意未必佢又中意. 但我只係覺得,如果我係咁樣同人地對答,我諗我真係會無哂朋友.有時唔係要假面假仁假義,而係客氣說話少不了,講左人地會安心0既,又唔係影響d咩大事0既,我覺得一講無妨囉.
阿老爺成日話,電車唔識講野,成日得失人; 其實,所有習慣,電車都係響阿老爺度學黎.
至於阿老爺0既批評,我收哂,不過唔會信.事關之前已比佢老點數十次,經典如 :
斬左木瓜樹個頭佢會生得多d ( 最後係乜都無得生 )
煮果醬落菠蘿汁代替糖 ( 最後係失敗 + 水汪汪 + 無防腐作用發哂毛)
次次中招賴哂野之後我同佢講番, 佢就嘟嘟咀擰擰頭聳聳肩無奈咁話: 哎呀~唔知架~人地講架咋~
嘿 !!!!!!!!!!!

不過咁,佢都有一個好好0既建議 : 將瓜盤移向牆邊,用竹將瓜籐引上金屬欄杆,以欄杆作瓜棚之用.瓜類屬一/半年生植物,籐蔓不會木化,唔會有大影響. 此舉亦令我可以慳大一筆.

點都好~我仍係為我0既花架而自豪~

3 則留言:

羊太 提到...

可能佢係你長輩, 先至咁講啦! 老實, 真係幾 "un" 耳! 但係我個人認為, 你整得真係好靚, 你好勁呀!

匿名 提到...

吊~~~~~~~ (soly)
一路睇一路笑能死左我喇~~~~~~ (soly soly soly soly soly i can't help)

XXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Q 提到...

即係呢 ~~~ 我次次同大夫講起呢D瑣事 ,大家都樂不可支 ~~~
當生活點綴囉 ~~ 咩0者~~~~ (-__-"")
( 我仍為無喇喇比我斬鬼左頭0既木瓜而哀悼,條樹梗仲響度無搬走到,因為我要REMIND自己 ,唔好亂咁聽人講野!!!!)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD