2008年8月20日

無禮電郵 (二)

其實呢個電郵令我反感的不只係有無表明身份 / 自我介紹的問題, 最大問題反而係內容及發電郵者的心理質素.
大約係話某已退休的老師某年某月某日在學校範圍內被人惡意破壞, 發電郵者將重點放在 :
1. 老師的二手車是跟校長買的,暗示他倆關係好 / 老師可能擦校長鞋
2. 老師的教學態度太嚴令學生難受所以車子遭殃被人破壞.
3. 校長+老師查不到是誰做的破壞,因為仇口多所以查唔到.

睇完之後,我覺得呢個人唔係想撩交嗌 ,就一定係白痴 :
1. 呢d二手車買賣事件發生時我已畢業超過十年, 同我講做乜?
2. 當年老師買二手車係因為太太誕下新生兒,需要一部車子方便出入. 新車比較費不化算,而且家中多了嬰兒支出也不少.
3. 老師教學態度如何, 跟學生蓄意的刑事毀壞拉不上關係. 老師只係 "我要做好呢份工" ,而學生則係幼稚及任性, 為左自己一己之私而去傷害/破壞他人財物.
4. 係唔係仇口,要睇下邊一方面出問題. 校長方面,我不與置評,因為我畢業時佢都未做校長. 至於老師,則係公認有理想及肯與學生溝通交流的好老師.我記得我們一班同學,但凡有婚嫁嬰兒滿月等喜事,呢一位老師一定係座上客. 佢唔係自己黎,係我地邀請佢黎 ~ 當年校園中風雨飄搖,我們所敬重的老師,寥寥可數.

而家0既人,明辦是非黑白的能力低至此, 怪不得傳媒早前曾說 : 香港己死.

沒有留言: