2008年8月21日

食乜Q - CERES BOULANGERIE ET PATISSERIE

好長又唔知點讀0既店名.
我通常會同人講 , 福佬村道間高貴餅店.
佢0既蛋糕,我覺得係最靚最合理價錢.用料亦靚,蛋糕甜度不高.看得出餅師有花心思在蛋糕上.
至於麵包,亦用料十足. 不同時令有不同麵包款式. 新近買過一隻"裸麥黃梅提子合桃飽",索價$23. 但用料多到令人咋舌,小小一隻麵包 , 差不多有半磅重 ! 我食左成3日,至食哂成隻包.當日售貨小姐替我切開四份,第二天拿上手就覺得售貨小姐實在太不細心..... 那麼 重+多料的麵包,該切成六片才對.每吃一口,都有提子黃梅及合桃 (是每一口呀! )
你說 "太貴了吧..." , 對~ 比對起價錢,絕對是九龍城之冠,比A1還要嚇人. 但用料及質數也是整個九龍城之冠呀~~ 一分錢一分貨,比起食空氣 / 澎脹劑的坊間麵包,更加是沒話說.

身住九龍城,麵包店有很多,櫻桃/美心/豪華/A1/聖安娜,有平有貴, 但食落肚0既我唔會難委自己.
CERES BOULANGERIE ET PATISSERIE
tel : 2716 3383

沒有留言: