2008年8月19日

又黎網上禮貌

響電子郵箱度收到一個陌生電郵 , 應該係我唔識0既母校學弟 / 妹.
響電郵入面, 一面倒起我底問我野 , 卻一d都唔交待下自己係乜水.
入屋叫人入廟拜神, 係人都識架喇 ~
好啦 ~ 係咁以回下佢,寒喧一兩句,問下佢係乜水. 好可惜呢條友鬼祟得完全無視問題,再一輪咀係咁鬧miss 同 阿 sir...
攪一大輪,都唔知佢係乜水.
最後, 我delete 佢0既電郵.
一d禮貌都無 ,連自己係邊個都唔敢講 , 哼 ~ 無出息 !

2 則留言:

匿名 提到...

Friendster, Myspace同Facebook都係~ 有d唔識人一輪咀問我o野,到我"侄"佢地先識介紹o下自己~ 有d就算好少少, 一邊介紹自己, 一邊問你o野, 但唔代表我一定要答o者.... 貴親呀?

Q 提到...

呢d又係好乞人憎囉 ~ 怪唔之得而家愈黎愈多電車男物體,完全係基本0既應有禮貌都無 .