2008年9月1日

呢幾日做左乜

好多野做 ~~~ 屋企執屋執野都執一大堆. 公司又多野做, 走出走入未停過.
當然,我都樂在其中. 至少,仲係真係有野做+識做野,唔係學人地咁, 楂住雞毛當令箭,以為拎住幾千銀petty cash同條 password key 就以為自己位高權重 , d危機意識真係低到無倫.

唔好講廢人.

身邊唔少朋友都經歷緊唔同0既事 :
細 winnie 今日入院,聽日細佬就出世喇 ;
某網友鼓起勇氣,同男友"分居" + 冷靜. 我覺得佢好理智,版內各人你一言我一語,佢都仲係好清楚自己心中所想.
尋日我地去柴灣探左 lulu , 咁就過左2年,時間過得好快.
上個星期整整7日,我都無返娘家;原因為老豆同阿娘攪到我左又唔係右又唔係, 咩都話即刻做 ...
"我要搬入去,今晚即刻就搬 ....." ( 入面乜都未有,搬入去做乜?)
"你即刻打去電話公司,要 xxxxx個 plan....." ( 十月至到期 , 而家去傾 ? )

一星期唔搵佢地,靜哂,無哂要求.

沒有留言: