2008年9月1日

買乜Q - 血拚家品部 之 星期日篇

第二日,即係星期日,又去太古城喇~ 唔係我地癲成咁要日日去, 而係去柴灣探完 LULU , 去太古城飲茶,然後行街.
當我以為自己響前一日已經破"夠"財0既時候,又出事......
LE CREUSET 七折.
我成日同大夫講 , 如果要我買隻咁貴0既煲,我一定會買隻燉鍋,仲要係大大隻圓形呢D ......
由$26XX 變成 $1888 , 真係....
唔買唔得. 於是好似做賊咁,去比錢,CHECK 貨,仲唔敢拎走住,費事比老爺睇到牙牙聲.放左響孖人姐姐檔口入面,擇日取貨.
我買0既係橙紅色燉鍋.

** ( 照片摘自 www.lecreuset.com ) **

入去 Laura Ashley, 又跌 ....

** ( 照片摘自 www.lauraashley.com ) **

本來唔只呢隻雀,但我用唔同0既理由去說服自己 :
1. 好靚呀d鐘 !!!! ( 0車.... 鐘面都無 laura ashley 牌子0既.... )
2. 好靚呀個門牌 ( e ..... 自己油都得喇 .... 我有 strecil 呀~~ )
3. 好靚呀d布 ( 哼 ~~~~ 大花大葉 ..... 唔要~)

-____-"

沒有留言: