2010年9月30日

理論與實踐

早前我響天台0既植物度,搵到一隻響泥入面生存0既虫~幾肥美架~
最後當然比我殺左喇~因為有呢隻虫0既盤,植株都會半死/死哂~咁,唔使問阿貴,佢都唔慌係好野來~
當我貼左相響園藝館時,有D花友就話佢唔係害虫, 有D仲話佢係獨角仙幼虫 (嘩~我發達了~),然後,好多唔同資料/網頁等等去支持佢地所講0既野.
咁, 講真我又唔係太在意~因為係好係唔好, 自己知得喇~ 不過叫做通知下農友們,見到呢隻野時,自己決定點做喇~ 要講都講哂喇~
響尋日,本來話D虫係好野的人, 走出來澄清,話0個D係害虫來,言詞之間, 仲好似講到: 0拿我而家話比你知呀, 你搵到呢隻係害虫黎呀~ =__="
唉~一早都知喇,唔知0個個,好似係你地喎~
睇書睇相,人人都識,理論只係口講.
但要配合埋觀察,分析,再配合番所認定0既理論, 先至可以支持整件事實.
理論,分析,觀察, 缺一不可~否則整件事都會變成錯誤指引.....加上仲要響公開地方發佈,我個人就覺得有D不負責任.
不過,佢地都叫做負責任, 肯走番出來講番個事實,咁都叫亡羊補牢.

沒有留言: