2008年5月12日

再母親節

今日正日,阿娘為怕同襯家們爭 / 撞日子,通常都會好識做地唔會搵我地.
但我同大夫出去茶記食 bunch 時,就撞正阿娘0既一大班好友~原來佢地都約左阿娘打牌,不過未夠鐘,佢地去食d野行下街~ 於是我打電話比阿娘,叫佢今晚打完牌黎我度食飯 ~
我食完野,上左屋企搵阿娘,阿娘好開心地 show 個手袋比我睇,佢好開心呀~另外阿姨都為佢揀左一隻celine手袋.個花都係 classic signature logo print, 阿娘用開0個d款.
下午同大夫出左去砵蘭街睇裝修料,睇下係乜野價位. 因為西貢舊屋0既漏水問題愈黎愈緊要,所以都要的起心肝整好佢.大約會響年底,乾燥一點的日子才開工.睇完料就返九龍城買菜; 是日媽媽節,所有野都貴左又唔靚....好辛苦咁買到條細鱗同一斤芥蘭仔,咁就無左成80蚊 ..... 另外買左d燒味加料,買左阿娘中意食0既提子同山竹, 才打道回府.

今年母親節,係我第一年煮野比佢食0既母親節呀~

沒有留言: