2008年5月19日

好累好累

呢個星期, 過得好累 ........
若真的以生命來影響生命, 代價係唔係大左d 呢?
睇到d不知所謂0既野(救熊貓好過救人) ,我真係覺得, 如果只係想make some noise , 呢d人未免真係太無腦.
返工搭車睇住d學生打尖而面無懼色
響麥當當買野 ,d人比到執到錯哂
睇報紙見d人十幾歲為情自殺,為過癮去殺人殺貓
為左一己之慾去包二奶三奶四奶,置糟糠之妻於不顧

我有時真係想,出問題0既係我地呢一輩0既人,係響城市嘆慣食慣不知滿足0既人.
而唔係要一班四川農民去受苦囉 .

2 則留言:

素顏天使 提到...

"救熊貓好過救人"果單o野個o靚妹得 Form 1 je, 希望佢只係細個所以諗o野唔經大腦啦......

Q 提到...

我都係咁想. 但一邊睇一邊心寒.佢點會無感覺?
睇到電視畫面救人/災民情況,我忍得好辛苦.