2008年5月11日

母親節

我家對於慶祝母親節, 都是好隨意.因為本來每一日都是母親節,所以,那用專程在五月第二個星期日來慶祝 ?
話雖如此, 乜都唔做, 為娘的始終有點戚戚然~~人家問起,很難交待 (即係晒命耶) ~~~
於是,星期四放工後,一行數人就開車入元朗食泰菜 ~
細佬及弟婦介紹,元朗劇院側的 mint 薄荷葉泰菜.
我地拎左支紅酒去,因為細佬之前幫襯過,免左開瓶費~5個人 $768埋單~
所有食物上都有韭菜花及薄荷葉裝飾.


泰式蝦刺身 _ 新鮮好食 ~~~ 金寶0既行埋一邊~


芥蘭苗 - 用豆醬炒 , 好正 ~~


春卷 - 幾得意 ~ 味道好 ~~ 加入檸檬葉絲, 有驚喜, 一定要即食~


串燒


柚子沙律 - 好多菜太生 ,唔0岩我口味.我比較中意九龍城金蘭花0既柚子沙律.

唔知咩鴨 - ......賣相 .....好似條頸打左結咁.....我唔喜鴨, 食少少 OK 喇 ~~


咖喱蟹伴油酥餅 - 普通喇 ~~ 不過不失



蝦醬炒飯 - 賣相精細 + 有心思, 青木瓜絲帶起成個炒飯0既鮮味 ~


放在飯頂的是炸魔鬼魚邊, 即係炒魚皮~~香口得有點像以前戲院門前的煨魷魚 ~~



飯後走過去食 b仔涼粉~~阿娘狂喜話抵食~~ @$57.00 / 兜, 5個人食完仲要打包~~


最後,一個 coach 手袋為羊太2008年母親節劃上了句號 ~~
( 相片取自 coach 網頁 )

沒有留言: