2008年5月26日

長洲行

上一次去長洲 ,我想係十幾年前喇~今次去,只為見識一下一年一度的天主教聖母巡遊.
長洲是個華洋共處的好地方,中式有太平清醮,西式的,我想就是聖母巡遊吧~ 除左搶飽山之外, 聖母巡遊一樣有飄色睇哩 ~
今次同尤生尤太 ,好友萍果一齊去, 因為肥仔倫出差喇,所以無佢份.
我地響中環>長洲碼頭度等,住船入去. 同船有好多著左黃色衫0既人,有某堂區徽號的.於是, 全程我地都係跟住呢d黃衣人喇 ~
因為時間尚早,所以我地知道教堂地步之後,就去左 Maria 介紹的華威酒店內飲中茶,食點心.五個人食左八個點心+一炒河粉+一兜湯米粉, $275埋單!!!好好食 !!! 好抵 ~~~


以上只係一部份點心

呢籠叉燒包無可能會響市區酒樓出現 !!!!

呢一兜鍋米好多芫茜 ! 我係芫茜怪 ~~~ 狂喜呀~

呢碟係鯪魚球, 好鮮味同彈牙!

下午參加左一個講座及一個集體活動. 然後就參加聖母巡遊. 是次巡遊以頌思歌曲代替大鑼大鼓,以四位天使飄色代替神話角色.

但因為我地要響6:30之前出番去中環,所以行左一半就走左喇~
可恨地 :
無買平安包紀念品
無食螺絲薯片
無食大大粒魚蛋
無食串燒
無食茶果
無買野

沒有留言: