2007年12月5日

心虛的人來電了

新居的管理公司,今日又來電 .
首先就像死狗般說 :上次攪錯了, 弄得陳生陳太不開心唔好意思, 就咁算喇 ....
( 就憑最後呢一句,好明顯佢仲未分到莊閒 )
有關之前呢 , 同陳生提過外牆0既問題呢, 你地而家有個棚響度,可唔可以順便整埋呀?
( 無野係嘛你 ? 唔係我地整爛0既你都話係我地整爛,家下如果我地郁手"順便"同你整, 容乜易成座大廈外牆有咩事都入我數架 ???)
我同佢講 :
大廈外牆係業主立案法團負責,係阿公0既,而家我地去整,唔合規舉.再者,我地而家個棚, 根本就去唔到去有問題0既地方.
陳生出左差唔響香港,待佢返黎至算.
然後收線 ~

你唔出白紙黑字 cancel file,我睬你都有味 ~

1 則留言:

匿名 提到...

你do同我同佢講:你唔出白紙黑字 cancel file,我睬你都有味

(關我叉事 XXDDDDDDDDDDDDDDDDDD)

感同身受 滿 上