2007年12月11日

為咩呢 ?

尋日睇報紙提及,有d父母叫子女跟家中賓姐去菲律賓 , 就可以極速拎到領洗紙 , 考學校就可以多幾分云云.
香港學校制度 ,係有令人詬病的地方. 但人0既心態,係直接影響整件事0既錯對.
我見過唔少"突然虔誠"0既例子 : 生活不如意,經濟問題,男女關係不佳,交際障礙...... 都會"突然歸依",表面就係去誠心向主,實際就係逃避現實.我自己亦經歷過比人強迫向主,當時我心中想 : "咁易就去信,有無兒嬉左d呀 ? 呢個教會,信唔信都罷喇 ~" 拒絕對方後,換來一連串病態式指控 ,我更覺得自己當日睇法無錯,如果當日我跟人家信呢個教,後果堪虞 ~
為左子女教育/加分而去極速洗禮,我覺得係幾可笑0既事.香港有九年免費教育,入唔到教會學校,可以入其他學校.全港咁多間學校, 點會無得讀 ? 家長可能認為,學校好,教出黎0既子女至會好.咁, 佢地又唔識分莊閒喇,自己的事自己做, 自己子女自己都唔識教要丟比他人, 生黎做乜?

1 則留言:

William 提到...

因為 d 人唔覺得自己有問題丫嘛