2007年12月27日

臨急抱佛腳

上兩次慕道班,曾提及呢個問題.
咩時候會令你想起有神可以打救你 ? 當然唔係你食好住好訓好嘆世界0既時候, 多數係不如意/唔開心0既時候.
其實 , 響呢d時候去各人傳教, 真係好易成功.
問題係 , 個 concept 對嘛 ? 我唔認同.
到左順境時, 又係走左去 / 無左件事, 咁無意思架喎~ 響人家順境時去傳教, 仲戇居 ~ 聽你講只係比面你.唔聽你講鬧到你一面屁 , 就真係自招.
我經常都話 , 宗教係一種精神,要對佢有感覺 ,至可以全心投入.宗教唔係層壓式推銷,多人經你信教就等於你工夫了得,宗教入面, 係無 TOP SALES. 好多教徒,認為自己活得比非教徒快活,認為非教徒生活不開心不如意 , 就是不信主的懲罰, 心態如此,如何覆行作為一個信徒的生活信條 ?
上星期朋友A轉交了一份領洗文件給我,是伍執事轉交給我.有一份野要我寫,係慕道期的心路歷程.然後再見主教,詳談是否適合領洗,我是否100%願意, 我是否合資格可以做一個教徒; 我尚未有決定, 反正有時間,我再向執事了解一下再作打算.
之前有向我傳教的人,我拒絕你地,是因為你地對宗教及我都無尊重過.當日我唔需要宗教,係因為我無感覺.感覺唔係你講就會有,我唔中意自己呃自己,唔中意自我催眠,更加唔中意人云亦云. 如果你地唔承認, 就當你地說項工夫未到家之餘,更令人對宗教多了一重誤解.
今日我信教,係因為有感覺,就如執事向我講解過的 "聖召" . 呢個感覺並唔係響我最軟弱時出現,而係響我最清醒時出現.我好清楚自己響度做緊乜野,至少好清楚宗教不是避難所.

沒有留言: