2010年8月24日

沉痛哀悼 2010 盂蘭

從開始發生挾持人質事件, 我都不太在意..... 感覺槍手並非大奸大惡之人,至少肯放走老弱婦孺.
傍晚時份跟大夫在將軍澳食飯,睇到FB 好友們的STATUS ,心情一直向下沉..... 形勢好像僵著了.
走到商場中的大電視, 圍觀的人們面如死灰.... 螢光幕上打著:
新華社-全部人質死亡
唉 .... 我睇到全身發抖.... 咩事呢? 做乜野會死哂架? 明明好容易有轉機0既事,做乜一定要流哂血?
由將軍澳到回家的路上,新聞都會有不同的"未經証實消息"發出.... 一時說死哂, 一時說未死 ... 對於人質在香港的親屬, 真係一個心理虐待來.
返到屋企, 一路睇住新聞台, 畫面上0既人, 美其名係特警,果真睇到我眼都突:
用大鐵槌係咁打個車身.... =__=""
( 大佬,好人好姐都比你嘈到癲喇,唔好話攪左成十幾個鐘0既槍手....卜卜下成支斧頭跌埋入車....)
用繩綁住度門響度拉扯.....@_@""
( .......拉乜春呀? 走得咁埋就爆埋度門佢喇.....)
響車窗度爬出爬入.... V___V""
( 由此睇到佢地絕對係貪生怕死之輩)
佢地響度做乜呀?? 完全唔係做緊專業0既野....比起人地打野戰遊戲更兒嬉 : 無計劃, 無準備, 完全睇唔到佢地有危機處理0既常識.
但講乜都無用... 幾十條人命,就咁放響一班對人命不屑一顧0既菲律賓人手上, 我睇到車入面有人開左槍,彈孔在車身,玻璃窗一粒粒咁顯示出來時.... 再都看不下去.....

雖然話, 呢單係個別事件, 但好老實,去一個連你人身安全都保障唔到0既國家,去黎做乜?
唔使抵制/ 出黑色警示, 我相信都無人會肯去.

沒有留言: