2010年8月17日

愛上手工皂

早前有好友送我一塊手工皂,老實講,本來都係放埋左一邊.
後來用開0既沐浴露用完左, 見到有塊野放響度, 咪拎黎用埋佢囉~
一直用開沐浴露,貪佢方便+衛生 ; 皂呢, 成日會濕水,好似溶溶爛爛咁 .....
好友用小網袋裝好比我, 有繩綁好,方便掛起, 於是長期浸水+溶溶爛爛問題解決了~~~
( 剛開始用smart phone 相片拍得不好... 請勿插 =__=" )



此手工皂以滋潤為主, 0岩哂我呢個乾人.
一濕左水,嘩~~~多泡到呢.... 完全唔係我地一貫用0既皂.
用完之後,本來蛇皮小腿光滑番哂,皮膚亦沒有拉扯的感覺, 真係一流 !
用完第二日喇喇林找朋友問個究竟 , 原來:
多泡-因為用左椰子油成份
滋潤-因為有乳木果脂( shea butter )
而一件皂都係用大約20日左右.
自此之後, 我再跟朋友打過2次皂, 感覺良好~~~ 程序就像做蛋糕,但因涉及化學品( 氫氧化鈉,亦即哥士的)所以每一步之間要好留心,唔可以掉以輕心 / 掉亂程序.
某程度上我覺得可以訓練耐性及組織力~係一樣幾好0既嗜好~~

沒有留言: