2010年8月24日

迷思

人質事件熱哄哄, 大家都為死傷者祈禱及祝福外,呢個出左事0既地方政要,佢地由始至終, 比左D乜野態度出來?
我感覺係當地政府當作一件普通挾持事件.
無政府官員回應槍手訴求
無政府高層出來交待事件進展/將會如何營救
無計劃
無步署
整件事就一如在公園散步,漫無目的一般.....
中意就敲打車身, 中意就拉下度門......
未知車內情況, 就拿槍狂掃. 我相信中槍送命的港人, 不少是警察發的彈.

好啦, 總統先生出來了~大家期望佢可以比番一個"老掉牙"的交待時, 響佢口中流出來的, 原來又是一堆歪理 ......
總統先生堅持本國處理無錯,我絕對理解 :
唔檢討,唔反省,堅持己見, 係造成一個國家不能成長不能進步的主要原因.

我雖理解, 但唔代表我接受.
香港人生命並非特別矜貴,而係世上每一條生命都應該需要尊重及珍惜. 當有10多條人命操控在手時, 是否要多一點智慧, 多一點理性?

沒有留言: