2010年8月19日

煮乜Q -馬卡龍 MACAROON



一直都覺得呢家野好睇唔好食, 就係咁衰架喇, 明知好甜自己唔太中意, 都死係要去學.... 因為真係想知,呢隻餅仔如果做得好食0既,會有幾好食 ?
響網上睇左唔少食譜, 無個得~ (可能我天資低~唔關人事~~ ) 想想下,咁又唔怪得人,個個響網上嘔心瀝血寫哂所有竅門出來,所有WORKSHOP都會關門大吉~~~
今日去上一上堂,終於知道竅門響邊度, 原來仲有好多細眉細眼野,唔學係唔識0既~ 之前響屋企跟網上食譜做, 錯到爆 :
以為打到企身係正路, 原來瀉瀉地至係皇道~
以為室溫打蛋白 , 原來係要雪凍仲要隔夜.
以為糖0既多少無影響蛋白 , 原來係成功關鍵之一
導師 ALFRED 好好人, 講解得好清楚~~~ 佢仲好好咁示範左心形MACAROON0既做法~~ 不過我仲係新手,都係做好左圓形先算 ~~~
阿SIR示箱左2隻心形馬卡龍~~


今次去學, 係做檸檬同埋RASBERRY 馬卡龍



坐我旁邊0既同學仔好好人,見我手震震,好好心咁教番0岩我手勢,大家一路傾一路做,我又識多個朋友仔喇~大家仲交換左FB~~
同學仔已經係第二次上堂,佢今次主攻心形馬卡龍~


第一次去呢度學野,感覺良好~~~ 黎緊下星期日會去學日式卷蛋~~

沒有留言: