2010年8月29日

煮乜Q - 卷蛋



其實好多朋友知我去學卷蛋,都會同一個反應:
有無攪錯 ? 好易咋喎 ?
阿Q 響呢度答下你地: 無攪錯, 我唔識, 所以要去學.
好久之前,響學校家政課曾學過, 但當年我呢D正一化屍斷骨掌來,掂親D乜都一定會死梗, 所以一直以來同組同學為免我累街坊, 都唔會比我插手... 所以, 我係無親手整過卷蛋的~
我亦好深信,整蛋糕呢家野,無話難與易,只有識同唔識. 當然 ,手勢呢樣都係一個問題.
一理通,百理明,上次學左一次MACAROON ,發現原來去上堂,係會學到好多野 ~ 當然喇,人人都響書/網度睇RECIPE 就識,D烹飪學校執梗笠.....
言歸正傳, 今日去學0既, 係栗子卷蛋,同紅豆綠茶卷蛋.

是次係學一個分蛋法~以前都試過, 用分蛋法去做一個香蕉蛋糕,味道是對了(大佬成堆香蕉埋入去...點會唔0岩味...) 但蛋糕TEXTURE 就奇怪到不得了.....
今次去學,學到手勢係好重要,中間FOLD起, 同側邊FOLD 起,係2回事來.
本來我去上堂,係想知道打發雞蛋, 個TEXTURE係點至0岩,而家發現,打掂左個蛋,手勢唔0岩,一樣千年道行XXX .....
我以為自己會中意栗子卷, 點知原來綠茶更加合我胃口~~ :)


做好0既卷蛋, 1/3比左老爺,1/3比左我阿娘, 1/3留番自己食.
呢份係阿娘的 ~~

沒有留言: