2010年8月17日

天台菜園動工中

話說我屋企個天台, 比我舞到天花龍鳳.....
做人同做事一樣,未有明確目標,於是立立什什都堆響一齊,響入面尋方向, 尋出路.
期間有花開富貴的風光日子,亦有打風一地都係0既悲壯情景 ~~ 有報社來電話想採訪 , 嚇到我差唔多要響某FORUM取消戶口 .... 因為實在見唔得人( 大佬我影親相,都係MARCO咋... 幾時見過我成棵野正正經經影比你睇呀.....又無葉又禿又瘦..睇到都唔開胃)
終於攪左2年,乜都試過 , 最後定左方向 : 只做菜園.
立下心腸,響天台殺戮連連,騰出空間迎接新貨抵港 (正統來講,無新貨,只有一大堆買左未用過0既野.)
早2日,響天台動工,為左腰骨著想,準備做檯面式種植, 減低腰背負擔.
用料只係角鐵~~預期會做2個,若再有位置,會造多一隻. 花盤係農友們介紹0既,好好用+可以種到好多菜.


呢個藍色0既桶, 係農友送我0既堆肥桶,當時我知道有位農友要送我,真係好受寵若驚,因為好老實,我同呢位農友實在只見過數面,我響論壇上又唔係咩人,又無貢獻, 得人地送我呢D禮物,真係嚇左一跳. 於是拎左一盤風雨蘭同一大撮鷹爪蕃薯苗作交換~~


呢一箱,就係我吽左成3個月0既厭氧堆肥 ( 一開出來真係臭到冤....不過一陣就無左味了) 將會係秋播的大補帖~~~


種得不錯0既韮菜~~~ 準備大量種植呢~~


沖繩苦瓜, 我D泥處理得唔好,佢生得好削.已經再下種子,準備再種多一棵


生長中的節瓜, 有農友可以種到手臂咁長~~


希望可以響月底前完工~~

沒有留言: