2010年8月17日

震撼人心的琴音

講緊係中國達人節目入面0既無臂青年劉偉.
建議:先唔好睇畫面,淨係聽聲/ 劉偉講野 (如果你識聽普通話的話)
我第一次就係聽到琴音, 無睇畫面,但已開始流眼淚.


人生本來就有好多不如意事, 我見到好多人, 一日到黑就響度怨, 響度嘈, 響度投訴, 響度說人家不是. 但之後點呢? 咪又係乜都無做過, 繼續自怨自艾.
點解唔去想想, 要點樣解決問題?
點解唔去想想, 遇上困難0既路要點樣走落去?
點解唔去想想, 除左響度發嘮叨之外, 仲有好多野可以做?
我好憎D人遇到問題, 只會講 : 你叫我可以點0者??
唔好將自己要解決0既問題, 推去他人身上. 可以點做,係你自己0既個人決定, 而唔係讓他人去主宰你一生.
如劉偉話齋: 我決定要做的事, 就要做好佢 .
劉偉講得好現實 , 字字到肉, 現實係有D殘酷 , 無左手, 人地餵你食飯, 餵得一時唔餵得一世.
咁點呢?
自己學囉~~~ 唔學? 咪等死囉~~~
等死? 人地覺得你阻訂喎 ~~ 咪乾脆喇喇林死掉喇~
又唔想死? 好喇, LET'S BACK TO THE BEGINING : 自己學, 無手, 咪用腳囉~
始終有一個方法架.
劉偉輕描淡寫咁講, 我就愈心跳加速......
佢開始彈琴,我就開始流眼淚......
我開始明白咩野叫做 "震撼人心" .
ps. 告誡一眾直升機父母同眾港童, 大家有手有腳, 擁有的肯定比劉偉多. 但你地0既心理質素, 好明顯比失去雙臂的人低.

沒有留言: