2010年8月30日

上蛋糕課有感

尋日去上蛋糕班時, 大家都喜孜孜地為自己的卷蛋作最後修飾: 糖粉呀,綠茶粉呀洒個不亦樂乎.
我無乜藝術細胞, 心想有人肯比面食入口都偷笑, 唔好話將條卷蛋攪到成件高級藝術品咁喇......
因為手腳慢 , 久久都未等到有多出的 shaker , 響我在呆等時, 突然聽到導師長嘆:
唉 ~~~~~ 你做乜拎D綠茶粉咁攪呀?
我跟阿導師眼神0既方向望過去, 有一位哥哥仔,佢用個裝住綠茶粉0既SHAKER,用刀身作間隔, 將綠色的綠茶粉, 拚左老命咁洒響綠色0既綠茶卷蛋上面..... 黑色的雲石檯面, 滿佈綠色的粉末 .....
睇真D , 佢卷蛋上有一層小山一樣高的綠茶粉.
導師先行真情流露: 綠茶粉好貴架.... ( 此話不假,尤其呢位哥哥仔用左0既份量, 足夠再造多4-5條卷蛋...)
然後, 導師行埋去佢個位度, 睇一睇佢條卷蛋,同佢講: 你呢條卷蛋,會好澀口. 你下得太多茶粉.

一直以來,我好少會將D食物攪好多裝飾. 一來覺得自己工夫唔好,再來畫蛇添足,更加四不像.
自從響一間餅店,見到極少裝飾的餅食, 我都會好奇 :你乜都唔做,點解要買你 ?
忍唔住買左一件來食 ..... 真係好好食 ! 一件好平凡0既餅食,令人有平地一響雷的感覺, 我覺得呢一D就係成功.
而家見到太多裝飾/修飾的餅, 反而令我納悶..... 放入口,接觸到都係糖份,杏仁皮,gum paste0既甜,全部都係甜味, 食物本身0既味道, 都被全部淹沒了....
我想, 人都係一樣,刻意做好多野去美化自己,有可能有反效果. 真情流露, 反而令人容易接受,樂於親近.
Less is Best ~ Simple is the Best ~

沒有留言: