2010年11月1日

上海之旅 –21/10/2010 誤踏遊客區


城隍廟是也~~
阿杯帶我去,唔係叫我睇城隍廟 /求籤, 而係叫我去廟後小區睇小商場及結婚用品.
城隍廟有乜好睇?
1.手信店
2.手信店
3.都係手信店.
人太多, 每一個位都係賣手信嘅店, 商機無限~~~


高大的銀杏樹響上海隨處可見~~

我一路行, 行左去後面一條街….好多招牌伸出來: “殯葬一條龍” “殯儀專家”
!!!!!!!!!!!! 喂, 我睇結婚野呀, 相差遠左D嘛?
原來行錯左地方~~ 再後一條街至係.

杯麵由九時多放低我, 直至十二點來執番我, 我都響廟後嘅小街/區度睇 , 無乜事都唔會入去廟度.
響呢區有2間haggen daz , 有一款幾吸引嘅套餐, 比著老陳響度, 一定會走入去食~~

沒有留言: