2010年11月20日

上海之行 - 午餐 @ Mr. & Mrs.Bund 22/10/2010


我呢個阿毛出城, 正所謂出外要靠朋友, 一見到杯麵同萍果講左去某地方食晏 , 萍果臉上發光, 我就知呢一間一定係好野來~ XDDDDDD

餐廳本身對住外灘海邊~光線充足令人精神抖擻~~我地叫嘅係商務午餐, 人仔兩舊水一位有兩個course (頭盤 / 甜品+主菜) ~ 兩舊半就可以有三個course (三樣齊哂) , 因為我地呢一日係狂食之日,往後仲另有安排,所以大家都係要頭盤+主菜) 人仔兩舊唔係平, 只不過,之前都係幾十蚊咁洗,而家來一個二百蚊, 都唔係好過份0者, 又唔係餐餐都係咁食.....
返黎講番食野~ XDDD
一坐低,就有麵包及多士等等小食...
唔 .... 真係好似...貓罐頭耶......



萍果要嘅係好中式嘅法式西餐. 我呢,就要左D穩陣野, 杯麵就要左D好骨子嘅野.
頭盤:

萍果的焗大蔥 – 好軟滑,無大蔥嘅辛辣味, 但蔥的香味留在喉頭久久不散.


杯麵的意式生牛肉片 – 又係阿Q的 “第一次” 食生牛肉 ~原來係好鮮味的~(當然係要靚野+新鮮喇) 我把沙律菜及醬汁包著牛肉一拼放入口中, 人間美味啊~



我的凍羅勒蕃茄清湯 – 呀~~~ 好靚! 無想過湯會咁樣!! Presentation 好中式, 湯中有一粒圓圓的冰粒,原來係有羅勒味道的冰, 湯有冰在中間浮沉,就可以保住溫度,羅勒味又可以慢慢釋放出來!另外,仲有一塊平時會被廚子棄掉的蕃茄核,響湯入面就好似一塊..... 雲~



主菜:
萍果的”袋蒸”黑鱈魚伴飯及 蕃茄沙律
魚放在耐熱膠袋中蒸焗, 保留到魚的鮮味唔會過老,濃濃的魚汁是精華,一點都不會浪費. 亦唔似一般粵式蒸魚,被倒汗水弄得水汪汪~





杯麵的烤焗豬腿伴火柴薯條及檸檬醬
豬腿肉外皮香脆惹味 , 肉質想不到的滑溜, 配檸檬醬好清新, 薯條好香入口又化, 正~




我的 慢煮三文魚伴菜沙拉
三文魚慢煮方式, 煮得剛好熟, 魚好鮮味, 沒有一般食肆弄得有油益味. 魚塊上有一片薑,一片檸檬皮, 一片紫羅勒葉 及一片蒜, 每一口魚肉夾配其中一片, 都有唔同滋味~~~ 好好食啊~ 菜沙拉不是一般的西式菜, 是:
底部舖了青豆泥, 荷蘭豆, 甜豆莢, 芥蘭梗(!) 青瓜片, 青蘆筍 …..



我睇到另一桌叫的菜, 實在好漂亮, 所以都拍下來了, 似係分子美食呢~~~

沒有留言: