2010年11月1日

上海之旅 – PR貓間場時間~~~


本來以為一路同開貓地們一齊訓, 應該都無問題, 於是第一晚下塌木子皇府, 就順理成張開住度睡房門等2位主子隨時候駕 ~
點知咁就瀨哂野…. (其實阿杯都有提過我…..叫我唔好搏的…)
實在忍唔住, 半夜就將2位大帝推左出房馬上關門~
事緣我一訓低, 木子豆先生就走上來…. 訓響我蓋左薄被嘅腳上面. 咁我會轉下身架嘛, 條友仔就起勢咁隔住張被係咁打我隻腳 (!!!!!!!!!!) 我家雞包/阿積,打2下就停架喇嘛 …… 呢位阿腥, 狂打唔停!!! 好唔容易至停手,我腳趾稍郁一郁, 佢又打過 !!!! =__=
另一邊木子麼麼小姐, 就響度摷野 + 跳黎跳去, 總之就嘈到你癲…..
佢地出左去之後, 終於有覺好訓~

沒有留言: