2010年11月1日

上海之旅 – 地道美食 之 午餐篇@21/10/2010


杯麵在午飯時間來到城隍廟跟我會合, 然後就帶我去一間隱世小店度食餃子.
店子座落在民居, 毫不起眼, 只做附近當地人的生意.






在店子前有一家賣紫砂壺的小店, 有一位滿是紋身的酷男, COOL得可以~
店中養了: 一只鵰 , 一隻貓, 一隻龜.
( 紫砂壺+紋身男+鵰+貓+龜….. 新鮮的組合~)
杯麵一見鵰兄, 興奮到不得了, 要走進去拍照~ 紋身男不斷向強調:
鵰都是自己抓的….. 以前有一只大點, 都是我自己去抓的…..

玩過貓及鵰, 就進餃子店去. 杯麵一早聲明, 老闆不喜人家拍照, 所以我都係收歛左D, 響老闆沒留意時, 偷偷的照了數張.
無專業工作間,只有舊書桌一張.....



一盤盤的餃子, 餃子們就像列隊的小兔 ~~~



餃子餐, 六蚊人仔有十隻~ 想點 ? 我地要了十隻芹菜 (佢地係用西芹的) , 十隻白菜 , 配香醋及蒜茸, 好食得無話說~


沒有留言: