2008年1月27日

新居進度 - 傢俬 100% 到步





所有大型傢俱都送哂黎. 想不到我會響ornaments 度買左至少一半0既傢俱 :
梳化
茶几
角几
窗簾
椅套布藝
窗簾及其他布藝,將會在過年前送到及安裝.茶几及角几都是陳列品,Molly 以極底(抵)價連送貨賣比我地,真係好開心!!!雖說是陳列品,但都好新淨,在我黎講, 真係可遇不可求 ! 我走訪好多間店,想買全玻璃(強化)茶几,但得番黎0既回應唔係 "而家唔興喇..." 就係 "無人造架喇..." 再不就貴到癲,一張茶几要成$2500(B&Q)
而家我係用6成價錢就買2張心頭好 !!!

今日,我跟大夫到吉之島去,取回之前買落0既枕頭,然後再看看"福琭壽",最後就敲定要 :
PANASONIC 32" LCD 電視
PANASONIC 變頻式蓀氣烤焗微波爐
SANYO 電飯煲
個人覺得,無之前咁吸引喇,可能D野唔合我買喇 .....

5 則留言:

匿名 提到...

茶几超級正!!!!!!!!!!!!!!!!

Q 提到...

我搵呢D全透明0既茶几搵左好耐. 因為電視同梳化之間位置唔闊,如果再放一張實木 / 實色0既茶几,無論大細都會令視線受阻,感覺迫陝.
需然呢隻野都係大張,但因為係透明,感覺上都叫 OK. 我地仲聽從 MOLLY建議,響茶几下面加一張地氈. 相信貓地們一定狂喜~

匿名 提到...

係呀!!!!! 白色&透明do係有隱形作用!所以果時我買食飯 木台 do堅時透明. 你衣家唔止感覺ok咁簡單!! :DDD

你呢張,我以前o係第度睇過...
((((((((((((超))))))))))))))
((((((((((((貴))))))))))))))

呢張平野真係勁抽正!!!!!!!!!!

molly係邊度黎ga?

Q 提到...

你響第二度見過? 幾多錢呀???
molly 即係 我去整窗簾間舖, molly 係老板娘呀~ 佢d眼光唔錯 !

匿名 提到...

agree that molly is high car and considerate!!! she's so kind.