2008年1月2日

健康

前文提及早幾日響老爺朋友家中作客. 席間有一位係醫生 ,聽到佢同唔同人0既對話之後,覺得自己好好彩.
老爺的朋友,自幼體弱多病,所以一直都是醫院常客;又因為不用擔心經濟問題, 所以事無大小,都會搵醫生解決.
頭痛 ? 食止痛藥~
肚痛 ? 食腸胃藥~
頭暈 ? 食暈浪丸~
老爺朋友有 "彈弓指",佢問醫生 :我食錯D乜野會咁? 有無藥可以食好?
醫生唯唯諾諾 , 講左一大埋英文藥名,又話要打針又要食藥 (偏偏無講物理治療), 但都無同佢講點解會咁.

我父母教落,健康係用時間及心機加經驗儲番黎,並唔係食藥食番黎.
響唔同時間就要食唔同0既食物, 正如衣服換季一樣. 唔適當地食野,令身體負擔大了,要不停適應及調節呢D外來因素的影響,健康自然會走下坡.如中國人經常提及 "時令靚湯" 就係響某D食物響最當造生長得最好時,亦是其營養保存得最好的時候,比人食落肚 , 人就自然可以吸收到營養,儲蓄到健康.
我在兒時體質唔差,都係因為父母唔會少少野就去睇醫生,除非發高燒不退,就一定會進醫院. 多數會檢討之前食過做過D乜野,再去解決問題 / 決定睇唔睇醫生,所以我自少好少食藥,要食, 都係中藥較多.
皮膚敏感? 會睇下著左件乜野衫,係唔係新衫,會唔會洗衣粉過唔淨 , 有無漫延跡象,有無其他附帶癥狀.
嘔 ? 之前食過D乜?有無跌過落地下,有無去玩D轉轉下0既機動遊戲,更什者,老豆會 "檢查" D 嘔吐物 ,去搵出原因.
我父母不是醫生,但佢地會用最簡單方法,響去見醫生前,搵多少少資料 / 原因,亦進一步減低醫生斷錯症的機會.
日常進食的食物亦不會胡來,老實說魚翅鮑魚燕窩等物,真係好少食.多數係豬牛雞肉, 加點菜,無鹽湯水,最要緊係新鮮. 在雪櫃內什少過夜食物. 我跟細佬食得最多係雪蛤膏 ,細佬自少體弱,所以食得比我多,佢0既氣管毛病較少,我就耐唔中都會唔多舒服.
中醫學有寒燥底之分,我阿娘亦會善加利用,避免我地食到一D對我地唔合適的食物. 於是過寒過燥都與我地無緣.
在新一年,希望各位朋友都身體健康 !

沒有留言: