2008年1月8日

母女情

以前未結婚,硬係覺得阿娘好煩,好囉嗦.
籌備結婚時,至開始知阿娘點諗野.
結左婚有自己頭家,有夫家,要自己去面對問題,D諗法就開始好似阿娘.
我最後一次同阿娘頂咀 ,係籌備緊結婚時.我話 : 你都係做人新抱,你點解唔會同我想一下 ?
是次頂咀,為的是夫家人毫不尊重我家人.在某些事上面,我堅持不讓步. 我怕讓了步,對方會得寸進尺.
結婚後,一切事情都緩和下來,每一天,我都跟我阿娘談一兩次電話.
奶奶方面,始終不是自己親生娘,沒有得比較.
我的煮食習慣,好似阿娘 ;
我挑東西習慣,好似阿娘 ;
我對生活要求,好似阿娘 ;
以前總以為潮州妹無人錫, 在細佬結婚時發現原來唔係~
以前總以為阿娘咩都以兒子為中心,響大事上發現原來唔係~
以前總以為阿娘唔認同自己做法,響結婚後發現原來佢同老豆好欣賞我D忍耐力~
以前種種,我並無認為是白過 / 白做.沒有昨日,就唔會有今天. 人總要到某個時候,才會知道事情底蘊.
後悔麼 ? 不會喇 ~

沒有留言: