2008年1月9日

承擔

響我問始做寫字樓工時,當時0既阿頭,要我首先學識乜野叫做承擔.
有責任感,至可以做到正常0既野出黎,好多不必要0既問題,都會因為人人識得承擔而免除左.
於是,我就響當時, 知道乜野叫承擔,乜野叫責任感.
當公司有一個無責任感0既人,其他人就要執佢手尾, 分擔一個無尾飛陀0既蘇州屎,然後,大夥兒的生產力變相下降, 最後影響成本效益.
更甚者,同事間所托非人,好事變成壞事,不負責任者令對方難受, 什至出了亂子之後置身事外.
最近我就係咁喇 ~~ 同事好心"分擔" 工作,做錯野之後,老闆入哂我數. 問題係,d野唔係我比同事做. 係老闆分比人地做 ,我無得揀.
有一日,老闆走出黎吠. 話我將一無人簽名的合約比左客,認為咁樣好唔0岩 :自己都唔承認合約,人地點會簽返黎?
老闆係0岩架 ~ 我都係咁認為, 所以,呢d野我又點會做?
最後搵出黎,係 "好心"同事0既好事. 但佢對呢d野,一句交待都無. 而家每一次老闆叫我做同一樣野,就會同我翻一輪舊帳. 當然 ,我無同老闆講 , 呢d野係 xxx 做. 因為我相信我當時0既反應舉動,老闆可能知道係邊一個做.
然後 , 因為另一樣緊急野,會影響老闆上廠同人講數傾生意的. 我響老闆上廠前一日至可以確認及整理到.我做哂所有工夫,希望公司入面唔好有人因為呢d咁緊急0既野而要開 OT 做野,另一方面亦同老闆解釋 ,希望佢唔要負責同事再重新做一份. 最後 ? 同事一句 : 你做乜要比佢呀?我唔 OT 架.
老闆話我 : 你D單要跟貼D,否則我唔夠料同廠講數.( OK !我承認呢一樣野係我0既責任,我應該要咁做)
同事話我 : 你做乜要比佢 , 做死我咩 ( 咁我死就可以? )
於是, 我一日之內食左死貓 , 仲要睇人面色.
對住呢一班人,我唔會再同佢地著想d乜. 我自己但求無過就算.
對住一堆唔識承擔0既人 , 我寧願做死都唔要佢地 "幫" ~

沒有留言: