2008年1月23日

與副主教一席話

昨日是與副主教面談的日子,接見時間大約是15分鐘左右.
比我早一點見副主教的是尤先生尤太太,我到達副主教辦公室時大約是 7:45 , 尤太太已接見完畢坐在外面,尤先生正在跟副主教面談.
尤太太比較緊張一點 ,表現得亦有點驚魂未定的樣子. 吧喇喇的就把話大大堆的說出來,攪到我好緊張.
尤生出來以後, 我就馬上入去喇 ~ 報上名來之後, 就開始喇 ~
我選的問題是有關七件聖事. 但..... 未講哂,副主教就要問我第二樣野.
仲係上堂未"明顯"講過, 答唔答到,就要睇下你細唔細心,有無平時留意導師的說話.
好明顯咁, 我衰哂,四個點只答中左一點.
原因係 : 我唔夠宏觀.
在與副主教一席話中,感受甚深.佢唔會好一擊即中地講得你明白,但會比你用自己個腦去想,佢會引導你一步一步去到問題中心,然後自己從中得到解答. 比起洗腦式的轟炸,好明顯呢一樣野比較合乎常理 ; 當然,接不接受,亦好睇個人. 我會覺得,至少有被尊重的感覺,相反我更尊重對方無盡的耐性.
時間過了 2/3,副主教問 : 仲有無乜野希望分享?
本來是來 "面試" " 考試" , 現在變成了分享.
最後副主教送比我0既係 : 要愛自己,否則點愛他人都無用.

沒有留言: