2008年1月29日

版友心得 - 牆紙 DIY 事項

多謝 ROBOT 心得 !!

1. 牆紙膠漿好易用,有 d 開好晒既就咁塗上底就得,我用粉開水果隻就要跟比例開. 仲好方便,我用左兩個星期六晚就搞掂晒,最正係貼唔晒,只要捲返起 d 紙就搞掂,d 漿我用超市十蚊三個膠兜開好,未用完蓋返實,第二個星期加少少水又可以繼續用,weekdays 完全唔影晌正常運作,超 good!XDDDD

2. 如果我貼歪左, 可唔可以移番正位 ? 會唔會好快黐實左 / 快乾 ?
冇咁快乾,我紙底同櫃面都有上漿,之後貼埋,起碼半粒鐘先乾乾地,幾粒鐘就乾晒貼得好實。

3. 日後要搣番出黎, 係唔係會有漬 ? 再貼另一隻牆紙上去時,會唔會好多工夫 ?
如果要搣返出來,可以去五金舖買支水,話佢知要來起牆紙就得,抹左上去就好易起返。

4. 請問你用乜野上漿 ? 尼龍掃 / 排筆定係乜 ? 整左一半整唔哂 , 係唔係用水洗乾淨就可以 ? 用熱水定凍水 ? 我見買牆紙有埋刮刀送, 以你經驗呢, 呢D刮刀好定係窗刮好D ?牆紙粉可以響牆紙舖買埋架呵 ? 呢D膠漿易唔易清理 ? 唔小心整到地下 / 衫, 會唔會好麻煩/留漬 ?
上漿我用個櫃門甩出來既防火膠板,隨手界到大約手掌撐開咁闊,三至四吋高咁,最重要係岩自己手感,其實類似膠板,膠片都得,防水就得,上漿時薄薄地咁塗勻紙底,另外櫃要貼既地方都係薄薄地塗勻,對岩位就可以貼上去,之後用刮刀將多餘既空氣由中間推向邊,準備一條濕毛巾,抹走多餘膠漿,膠漿可以於未乾時用濕毛巾抹走,乾左就麻煩少少,所以最好一整完就抹乾淨。
牆紙粉可以晌牆紙舖買埋,開既時候係倒粉,再加水,初時搞勻 d 漿時會比較難,如果太杰就繼續逐少加水。

沒有留言: