2008年1月8日

口出狂言

最近身邊到處都有呢一d人.
有d可以為左自己利益就推你去死 ;
有一d,當左自己係救世者就將所有罪名卸左去,什至推去人地身上 ;
對住呢d人,我選擇遠離. keep far far away from them.
曾有朋友勸我, 你都係教徒,唔係要對佢地有d包容,寬恕咩 ?
好老實,作為教徒,先要守好本份~我自己脾氣尚要有待控制,邊得閒去點番醒人 ? 再者,呢類人都我係遠離佢當無識過佢地,點醒人呢d野,留番第二個賢能之士去做喇 ~
早前"高師謙神父"過身,享年超過一百歲,報導曾說,生活橫誇三世紀的高神父在熙篤會聖母神樂院 (又稱啞巴會) 內靜修,神父會士之間只靠手語溝通 說話不多.
活了這麼多年,我亦感受到, 聆聽比說話更有用.我表達能力不高, 所以我很多時候選擇不說話. 聆聽人家的說話,反覆思量人家意思,總比喋喋不休來得討好.
好友M 剛說出一句精句 :
傷害人的說話如潑出去的水...甚至如潑出去的火水,再點火!
好貼呀 !!!

沒有留言: