2008年7月7日

突然入院事件

係我阿娘,阿羊太 ,唔係我~(掂木 !!)
通常每個星期五夜晚 ,大家都各有節目,細佬唔返去食飯同老婆去拍拖,我亦唔想我同大夫返去娘家食飯要阿娘專登去煮,所以,星期五好少會搵阿娘.
星期五我響天台整緊野時,阿娘打黎,音春聲咁話 : 我要留院呀...
留院 ?
留咩院 ?
入左院咩 ?
你響邊呀 ????
原來佢自己一個靜雞雞入左去睇急症 .
又 .... 醫生照到佢個肺有一個疤 (佢後生時曾有肺病,響葛量洪住左成9個月, 好衰咁佢又唔同醫生講),佢又咳到血絲 (其實係之前一日食荔枝食得太狼,熱氣) , 加上佢上星期去左大陸 ( 外地回港呀....) 所以醫生唔比佢走,要佢入院觀察.

就係咁,到今日仲未比佢出院.

沒有留言: