2008年7月29日

是日大project

本來應該係尋日做0既,但時機未到,所以今早至做.
(唔係Q花園喇~)
在我黎講,以前係唔會做呢D野,因為呢D野未必關我事.
我 :
1.頂唔住頸,串左老細一輪
2.未問當事人,就私自講左人家0既私人事比第三者聽. (實在難忍)
3.為同事向老細提出最後要求.

"耳聽3分假,眼看未為真." 呢2句野真係3歲細路都知點解,我呢件咁老練0既腦細,原來睇人睇事,敷淺成咁,真係意想不到 :
結左婚0既女人,返工 = 唔志在,因為有老公養
成日笑口笑面0既人 = 無煩惱
返工 = 因為無錢
好喇 ,將以上3點夾埋一齊講 , 矛盾到呀 .....佢自己都頂唔順.
語塞之時,我一輪咀就係咁串佢 :
你睇人好 , 人睇你好0者~
如果返工要為錢,人地都唔會黎你度返工喇.
返工除左搵錢 , 仲係想確認自己存在價值 .
你話人地結左婚就等於有男人養 , 你有無問過人地食緊啖飯係唔係男人塞入佢把口度 ?
笑口笑面就無煩惱 , 唔關你事費事比面色你睇0者. 人地敬業樂業,唔會帶負面情緒返工,係唔係咁樣就要比你標籤一大堆野 ?

身為老闆要做乜野,無人可以阻你,但咁敷淺, 係唔係真係有點兒那個?
我地成屋女職員都結左婚, 嘩 ~~~ 你咁諗野,真係要去睇下醫生喎 ~

沒有留言: