2008年7月7日

Q 花園 - 花墟及十蚊店收獲

出左糧 , 又去進貢~
先去左花墟, 響繽紛買左2盤小盤栽斑碧榕(對~~又係得葉,無花0既~).本來係想買黎放公司檯面,但真係好靚, 都係留番自己響屋企睇好D ~~

再落黎係去萬春園.呢間店由網友阿笨介紹,係蘭花專門店.店員好好禮貌,我係初哥問好多問題,姐姐都照答. 仲同我拎走左好多唔等使野,慳番好多$$.此行最主要去買花盤,我最中意素燒花盤,好自然不造作,萬春園0既素燒盤無打磨無上釉無顏色,重心低又穩陣, 正合我意.我先買左一大一小返去試效果, 另墊料一堆.

夜d去左將軍澳10蚊店,呢間店有大量園藝用品,我買左一堆小花盤,大部份係外面素燒入面上釉,只有2隻係上釉花盤.


其中有2隻係貓仔花盤,好可愛!!唔種野做裝飾都好得意 !!



因為天雨關係,花架遲遲未能開工. 唉 ~~

沒有留言: