skip to main
|
skip to sidebar
Q。私廚房
2010年9月20日
煮乜Q - 柚皮醬 (鹹)
呢個醬本來係我阿娘阿羊太整0既~不過佢D已經食哂~ 所以無相睇~
羊太版本:
材料-台灣柑皮 (切碎 / 打爛 ), 鹽
做法-一層皮一層鹽咁囉又係.... .XDD
用途-
1. 開熱水沖果皮茶,可以化痰順喉,止咳就未試過,唔知得唔得.
2. 加鮮檸汁及少少醬,可以用來做切雞的蘸醬
3. 蒸烏頭前洒上少許,可以提鮮
呢個醬醃漬時間較長,要差不多一年時間.
我又係用左D日本老柚,再加上橙色蜜柑皮, 2者都只要青皮部份, 切幼絲,一層鹽一層皮咁放~~~
煮乜Q - 柚子蜜 (亂咁黎版本)
又係另一個亂來0既食譜~所以,無份量亦無工序~
唔知成唔成功架.....
日本柚子0既皮係好香0既~我一直都好中意飲柚子蜜,明知係白糖+香味劑+果皮,都好中意買定一罐響屋企睇門口.....
星期六突發奇想, 響吉豬島買左2隻老柚子(放左響呢D咁0既區,有人買才怪....)返去將佢D皮切出來切絲,加入粉狀黑糖 ,放左雪櫃等佢自生自滅......
將柚皮切絲/ 條
用左日本0既沖繩粉黑糖
一層皮一層糖咁放....最後將皮及糖都壓實,將多餘空氣迫出來, 最上面一定要係糖而唔係皮,否則很容易發霉~
本來應該用"日向夏" 來做呢個柚子蜜,但而家唔當造,用住A貨頂住先~ 真係發左霉都唔會太肉赤嘛 ....
後記:
真係發左毛了~~
煮乜Q - 柚皮處理
自從得
CK
介紹左點樣處理
柚皮
之後, 呢幾日都買左不同品種0既柚來試 :
泰國金柚 - 皮薄而且青皮部份不易處理,已經比我踢出局
中國沙田柚- 青皮容易處理, 柚瓢厚但易碎 , 都可以一用
梅州蜜柚 - 青皮同沙田柚一樣咁易處理, 柚瓢比較綿蜜細緻, 無咁易碎.
CK 仲話, 有時裕華會有一隻有機柚, 皮香易處理, 但可以係市場問題,已經無得賣.
柚子皮,有芳療及其
營養價值
, 所以青皮部份0既處理比較繁複一D ~ 主要係令佢無左苦澀味, 但青皮上精油仍可保存,達到食療功效~~
火燒後0既柚皮,黑墨墨~~ 不過用水浸一下,燒焦部份很易脫落.
去掉燒焦部份的柚皮,要不斷淼水,焦味才會散去.
路邊拾趣 - 野花
都係用充公返來CX3 拍的~
開完花收緊工的鳥蘿
龍船花
風雨蘭
馬鞭草0既花~
其實日常生活四周都有令人欣喜的事物~~~ 問題係自己有無去發掘及珍惜~~ ^.^
多謝CK - DIY 的紫雲膏
呢輪太多野做, 公私兩忙.上星期仲直落2日食左宅卡B薯條, 燥底到不得了.... 過左2日,出哂事,口唇不停咁脫皮爆拆...痛死人.....
本來一直都有用 BURT BEE' S 潤唇膏, 出現脫皮就會用KIEHL'S 0既LIP BALM#1 , 後者應有水楊酸,所以可以令死皮加速脫落 ; 但家下我由內而外0既燥熱問題,用乜都無用.... 情況無乜改善.
星期六我拎左D台長比CK , 佢又送左D DIY 0既小手作比我呀, 好開心~~~ 有2支護膚油同一支紫雲膏. 佢見我口唇爆到飛起,就叫我即刻開黎用.
我食完飯後,即刻開黎用,刺痛感無左一半~ 有少少涼涼地~ 如是者, 我一覺唇乾/痛就用. 用左2日,已經復元左九成了~~~
好多謝CK呢~~~ 你0既生活理念令我好敬佩,健康生活得來不易,但其實亦唔難做到. 日後要好好跟你學習喇~ ^^
***22/9/2010 後記:
用左紫雲膏當潤唇膏3日, 已經好番哂,到而家無再脫皮/爆拆~~~
我要學做紫雲膏呀~~
又到中秋 - 又係做月餅0既時候~
今年同以往一樣, 八月就去左二德惠訂左奶王餡,響九月做月餅用.
我一直都想學做呢隻餡,但坊間有好多唔同0既食譜,有蒸亦有炒0既方法,都唔知邊個得邊個唔得. 今年有好幾個朋友都比左食譜我,我一晚試一個,唉, 味道係0岩喇, 但未知入左爐之後效果如何呢.....
今年想試下新點子,將自家醃0既柚子皮糖加入奶王度.... 講真,唔知夾唔夾, 只係想試下如果唔用蛋黃,可以用D乜去豐富一下做得無咁甜膩0既奶王月餅, 等我有糖尿病0既阿姨都可以淺嘗一下月餅滋味~
好多謝各位好友0既分享, 我下年唔使心掛掛去訂餡喇~~ 又貴又唔健康~ ^.^
同阿杯傾完計,佢叫我試一下做綠茶皮奶黃餡.....
我自已就會試下做奶黃柚子月餅 .....
得唔得, 今晚就有結果了~~
2010年9月17日
食乜Q - 又係源吉兆庵 "陸乃珠寶" ( 過氣了)
我幾中意呢一間0既日式點心/和果子. 感覺好精細, 高雅.用來送禮實在一流~
無奈價位唔低, 唔會成日買來食喇~~ 張VIP咭, 都仲係得95折, 叫做平得幾多得幾多喇~
早前就買過呢粒野來食
陸乃珠寶
其實係阿歷山大提子糖漬後的小點,太甜.... 我會選擇食鮮品喇~ 大大包+大大粒, 都係$8X-$100 一盒, 呢一粒野, 就要成 $2X/粒~
( 照片取自 : http://www.kitchoan.jp/kisetsu/10005500.html )
講最欣賞0既,始終都係佢D果凍類,唔會喪甜~以前仲有雪糕 / 茶葉 / 小食賣,宇治綠茶係首選 ( 雖然我唔飲得, 但都冒死試過, 真係好野來的) 不過而家全香港縮淨佢響祟光0既一間分店, 好多野都無得賣了~
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)
先小人, 後君子
Q
這是我的私人廚房, 純屬私人炒作 ~ 阿Q見識唔多,各位勿見笑~:) PS. 阿Q0既網誌文章純係個人主觀+喜好,唔代表我話好就一定正 OR 我鬧親就一定無下次. 所以,實情係好係差, 請各位: 1. 唔好同我爭辯~~~ 2. 唔需要同我交待~~~ 3. 唔好同我投訴~~~
檢視我的完整簡介
網誌存檔
▼
2017
(3)
▼
7月
(3)
不再番脹系列 - 減磅樽頸篇
不再番脹系列 : 跑步篇
不再是 希望工程
►
2016
(2)
►
11月
(2)
►
2014
(6)
►
7月
(3)
►
6月
(3)
►
2013
(5)
►
11月
(2)
►
10月
(3)
►
2012
(7)
►
4月
(3)
►
3月
(4)
►
2011
(12)
►
8月
(6)
►
4月
(1)
►
2月
(3)
►
1月
(2)
►
2010
(94)
►
12月
(7)
►
11月
(17)
►
10月
(15)
►
9月
(37)
►
8月
(17)
►
1月
(1)
►
2009
(27)
►
11月
(8)
►
10月
(1)
►
7月
(2)
►
5月
(5)
►
2月
(9)
►
1月
(2)
►
2008
(310)
►
12月
(10)
►
11月
(7)
►
10月
(37)
►
9月
(37)
►
8月
(24)
►
7月
(40)
►
6月
(19)
►
5月
(24)
►
4月
(32)
►
3月
(26)
►
2月
(26)
►
1月
(28)
►
2007
(138)
►
12月
(43)
►
11月
(30)
►
10月
(47)
►
9月
(18)
標籤
大時大節
(19)
不再放逐
(1)
不再番脹
(1)
自我放逐
(46)
扮乜Q
(6)
呻乜Q
(17)
玩乜Q
(27)
食乜Q
(37)
家*家*家
(96)
敗乜Q
(5)
喵乜Q
(14)
煮乜Q
(39)
睇乜Q
(5)
買乜Q
(26)
感謝狀
(16)
裝修Q
(19)
種乜Q
(25)
劈乜Q
(4)
樂活Q
(7)
Face Book
(2)
Q花園
(47)
Qrabtree
(2)
Sugarcraft
(5)
up 乜Q
(52)
好友部落格
萍果的化妝箱 - 2008 新生版
滿家四寶 - 細波蝙糖
素顏天使
奕日回憶錄
阿芝媽
大R
阿Q書簽
松露玫瑰
三貓 blog blog 齋
603 與 貓
城珠 - 貓事日日新
蔣家有 mo 初長成
沉睡森林
五育中學校友會
肥醫生@西九龍貧民區
Alessi
Alessi - Giovannoni Stefano
阿Q推介
Yves Kitchen By Bonnie Yves
貓室
彭耀輝建築師事務所有限公司
奧渼布藝有限公司
南丫島動物保護組織
Charles Cheung Photography & Videography
茄包劇場
聖雅各福群會
Count since 19.OCT.2007