2011年2月21日

2010結婚周年馬交之旅 - 法蘭度餐廳


第一次去係2009年的聖誕~ 同艾倫先生及萍果小姐一齊去,食到不易樂乎~~
今次只係同大夫去,戰鬥力明顯下降, 加上睇完show之後仲約左隻熊去宵夜, 所以都只係係咁以叫左中意0既野食.
店中裝飾依舊~



頭咁大0既麵包~~


西班牙水果酒




馬介休沙律


燒雞


葡式乳豬, 必叫~~

其實太多了,食唔哂,仲包走左一隻麵包, 數件雞....
無期望就無失望~~ 志在開開心心過一日嘛~~
大夫~~ HAPPY ANNIVERSARY ~~~ :)

2011年2月18日

七年未痕結婚周年之旅 - 馬交2日1夜自由行


2010年結婚周年, 我們到了馬交一遊,為的就是傳聞快要徹退的太陽劇團 (前稱索拉奇藝坊) 劇目: ZAIA
在十多年前起,我就愛上此劇團:如迷如幻的化妝,尤如意式歌劇的音樂, 震撼的舞台設計.....在以前已經看過ALEGRIA , SALTIMBANGO , O'S , MYSTERE , QUIDAM ...



由於是2日1夜的行程, 所以我地都係預算好悠閒地過左2日.... 行到邊食到邊玩到邊~
少不了去行玩具店,食木糠布甸, 呢D另文再貼
是次住響威尼斯人酒店,好大間的酒店,因為酒店愈起愈多,氹仔跟以前都不一樣了.....

酒店入面有一商場叫大運河,係仿拉斯維加斯凱撒酒店而建.行下行下, 真係以為自己響米國了.... 點知轉個角, 見到: 南北行~ 馬上醒了~ XDDD

我地0既結婚周年晚餐響黑沙海灘法蘭度餐廳, 我地都係叫左乳豬,水果酒等等以前食過0既野, 穩陣呀嘛~
(又係另文再寫)
食完飯, 就返酒店睇ZAIA ~ 睇完show, 約左好友VV去食宵夜~VV帶我地去左新益度食小炒~嘩~~ 個魚皮撈好食到呢........
( DITTO)
第二日去左食酒店自助早餐, 其實本來都好OK架,不過一見D內地人食相,真係唔開胃.....後來響旅遊塔下食店,舒舒服服地食多一輪補番數 :P
( ....DITTO ...AGAIN)
行到邊食到邊都可以話好輕鬆, 但亦有不足之處.2個人話易又得, 話難搵食都得. 第二日夜晚上船前, 我地就響官也街一間店度食小菜晚飯,唉~~難食到嘔 ! 我發誓日後都唔會響呢D手信街度食飯 !
( OF COZ DITTO ...)

其實起程前有小插曲,差D令我此行烏雲密佈, 好彩最後都化險為夷.
話說出門前收到內地工廠通知,船公司抽起了某票貨,謂因收貨人指引云云,基於係FOB條款,工廠又出左貨,雖說道理響我度,但都要做D工夫.... 於是響車程入面用smart phone 狂出 email..... 最後問題開始解決+明朗化時,我.....


浪 ~~~

最後仲嘔..... 頭痛...... -_____-
好彩上船後不會太拋,我小睡片刻後就回過神來. 哈~ 就當係嘔乾嘔淨,清坎舊貨,迎接新貨抵港,等我去馬交狂食喇~~ :)

最後, 好多謝老陳安排~~ :)

新一年新計劃~

繼續做好自己要做的事, 盡番自己本份.
不斷學習,不斷檢討~ 對人對事都係.
過去一年, 我終於令自己抹去好多不快,好多仇恨. 對於一D令我不快0既人及事,我只有寄與同情及祝福. 令自己人生路上增添仇恨, 實在係笨得可以. 人家錯, 卻將報應堆在自己身上,不是跟自己過不去,就一定是腦麻痺~~
上天要我去受到考驗, 我會全力面對, 否則對唔住人亦愧對自己~
關心阿Q 的好友們, 阿Q實在感激, 有您們一眾的關心祝福,阿Q無以為報.
日日夜夜咀咒阿Q的(XDDDD),我更多謝您地~因為您地0既存在,令我看多了人生黑暗面,更珍惜現在擁有的一切.亦慶幸一早看清您們的真面目,令我走得快好世界~ 感謝感謝~
愛我的,討厭我的, 阿Q都排名不分先後送上祝福~ :)

2011年1月15日

上海狂食之旅有感

上次到上海,除左好開心咁同好友過左幾日之外,仲對於食地方菜多左一番感受.
好多時大家都響度討論係唔係正宗正統0既時候,其實有無想過"正宗正統"何來?
正宗正統的地方菜, 真係食得落香港人的口嘛? (我叫你食正宗潮州野,你會想去死囉~~~)
正宗正統,我覺得都係因為時移勢易,地方文化有變,正宗傳統亦會偏離了原本. 在阿Q自己來說,我願意去試正宗傳統,但未必會欣賞,更唔一定會推介.......口味人人不同,更唔可以話人地0既唔好,自己0既係最好~
有朋友話: 你食0個D 都唔係正統上海菜.
Q覺得, 我從無講過我食0個D係正統上海/地方菜, 我只係話我去上海食左呢D野而已.
再問呢位朋友: 何謂正統呀? 我唔曉呀~~
朋友話: 醉蟹,肘子,馬蘭頭....呢D咪係囉, 我見你一樣都無食過.
Q 無語.
人人心中都有一套自家正宗傳統的定義.在阿Q來講,正宗傳統因人而異,原料正宗? 手勢正宗? 又抑或係造菜的人心態正宗?
響上海食0既野, 大部份都係好友推介,值得響上海食0既野.
我從無覺得要"食過某D野,至算得上係食過正宗地方菜"
只會覺得, "響呢度同阿XX食過呢D野, 不枉此生" :)

過年喇,又開工喇~

要開工造果醬,造曲奇餅,造馬蹄糕.
天氣冷,我想造一D薑味的果醬,在寒冬中加一點點暖意~
曲奇餅呢一個課題會一直延伸到三月初,好友VERA婚禮才完結,我答應替她焗制綠茶雪球曲奇作回禮. 剛向ANDY SIR 報讀了我好喜歡的三款曲奇餅(古古力,紅茶及杏仁)課程,希望我可以學得好喇~~ :)
馬蹄糕,都是自家屋企食譜及用開的料,每次食馬蹄糕,就想起婆婆的手勢,以前婆婆總會在備料的時候留多十多粒馬蹄比我,因為我好中意食生馬蹄,一見婆婆蒸糕就會黐響廚房唔走..... 所以,"馬蹄糕情意結" 有的是太婆及婆婆的心思,阿娘的心機及我的回憶~~~
所以呢,我好多謝好友們的包容, 我好清楚阿Q整d既野食,一定唔會係最好食0既野,人上有人,天外有天,好過我0既大有人在.(而且好多都係情意結來.....唉~) 但各位都好比面咁食哂,我真係好多謝你地比咁多信心我. 希望我可以比心機日後整多D好野食比你地喇~~ :)

2010年12月21日

2010 聖誕派對

今年聖誕活動多的是.....好忙呀~~~~ XDDDDDDDD
年年少不了的當然是一眾好友共聚一堂擦番餐+笑餐飽喇 ~~~

今年有人分擔一下工作, 就係呢位哥哥仔喇 ~~ D







早一日由大師買來的飲品~ 幾健康呀~~~ XDDDDDD

今年又係叫pepperoni's 外賣. 原來好友MAYMAY就在同一集團內做野,所以就透過MAYMAY幫忙訂購~~ 唔該哂呀maymay ~~ :)








Thomas Trillion 買左蛋糕來大家分享...
唔...個人意見: 雷聲大雨點小.... 有點名過於實.
但分享, 係真的好開心~~~ :)



當日去 COUP KITCHEN 學完一個柚子古古力屋, 就比好友們KO哂了~~

大家抽到獎都不知幾開心~~ XDDDDDD


祝大家都聖誕快樂~~~

阿Q 蛋糕裝飾課程畢業功課

講緊係WILTON 0既 CAKE DECORATION COURSE I .
之前三課學左不少唧花技術. 當然返到屋企都有練習一下. 第四課亦即係最後一課就要交一交功課了~將四課以來學到的,都放在自己的一手一腳做好的蛋糕上面.
一星期前我已經在試食譜,決定做一個朱古力蛋糕.試過味道及難度都可以, 於是就他他條咁想最後2天才做都未遲. 點知咁出事了 ....
星期六, 發現焗的蛋糕發唔起..... 於是想住星期日仲有一日時間, 應該可以攪得掂.
星期日上午去上過YVES KITCHEN的果醬班, 本來想著要返屋企,點知比陳生捉左去會所同親戚聚會寒暄 (仲有時間寒暄 .....) 一個唔該,無左2粒半鐘......
返到屋企,又話6點要同阿老爺食飯( -__-"") 我知佢地習慣, 食完飯仲要睇埋免費報紙, 無八點走唔到.....
又無多2粒半鐘.
( 五粒鐘, 我可以做好多野喇.)
返到屋企八點七,開始整餅, 愈整愈衰...陣腳大亂...個人開始唔舒服.
最後都焗到d餅出來, 然後一大堆其他問題,令到我頭爆咁滯. 最後2點至去訓.
第二日一早,頭痛+聲沙+喉痛, 頂住咁返工.下午請假去睇醫生打針食藥,然後返屋企抆埋個蛋糕佢,無理由最後一課上唔到. 一切整好哂之後,出門已係5:30 , 無可能坐地鐵了....: 一大袋工具+cream, 一隻8"x4"蛋糕...仲去坐地鐵, 個蛋糕一定無梗.
剛焗好的蛋糕

用1巨型唧咀初步抆好左個餅


最後花左1個鐘15分鐘去到中環, 無食野就上堂.
雖然我知道阿sir會幫我地執一執....令我地有一個好好+好靚0既蛋糕.但,講好係自己親力親為,無可能旨意他人架.最後, 阿sir幫我抆好d個蛋糕,幫我示範左2朵半玫瑰花, 我就自己來了.
好多謝ANDY SIR 耐心教導,不停好似唸經機咁remind我手勢,方向同角度..... 最後更發現問題所在,然後的起心肝狂唧玫瑰.
最後, 大家都開始decorate自己的餅. 大部份同學都係做小丑,因為比較容易+生動好多. 有2個同學仔就帶左野來decorate 個餅變成聖誕蛋糕-__-"
我自己.... 本來打左一份淺紫色的ICING, 同埋拎左一罐阿SIR recommend0既ready-to-use butter cream . 最後都係覺得白色底+啡色玫瑰感覺好中性好特別,所以就用左啡色來唧. 然後用藍色icing 做bolder .




出來效果唔錯, 之前0既擔心一掃而空. 喜孜孜地拍照, 請同學為我+蛋糕+証書拍照~~ 放學後更與好友CHRIS 到翠華食番餐飽的~~~~ :)
1月會再上新課:flower and cake design